به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۸۷۵۴۲

تجربیات تلخ گذشته برای آبی‌هاتکرار نشود

گروه ورزشی: کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در لیگ نوزدهم از ابتدای فصل، امتیازات لازم را به دست بیاوریم تا تجربیات تلخ گذشته برایمان تکرار نشود.
تجربیات تلخ گذشته برای آبی‌هاتکرار نشود
شاهرخ بیانی با اشاره به نتایج به دست آمده استقلال در دو هفته اول لیگ نوزدهم اظهار داشت: استقلال دو بازی ابتدایی خود را در لیگ با یک باخت و یک تساوی آغاز کرد، به راحتی پنج امتیاز را از دست داد و این می‌تواند زنگ خطر جدی برای آبی‌پوشان باشد چون در دو، سه سال گذشته یکی از دلایل مهمی که باعث شد استقلال به قهرمانی دست پیدا نکند، همین امتیاز از دست دادن‌های هفته‌های ابتدایی لیگ بود که ضربه بدی به استقلال زد و این تیم را از قهرمانی دور کرد.وی تأکید کرد: اگرچه استقلال در اواخر فصل، پیروزی‌های پی در پی کسب کرد اما متأسفانه امتیازات از دست رفته باعث شد تا نتواند به قهرمانی برسد و ای‌کاش در دو، سه سال گذشته استقلال از همان ابتدا با قدرت کارش را آغاز می‌کرد.کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نباید تجربیات تلخ گذشته تکرار شود و از همین ابتدا باید آبی‌پوشان با قدرت مقابل حریفان ظاهر شوند. پنج امتیازی که استقلال در دو بازی گذشته از دست داده، می‌تواند زنگ خطری برای قهرمان نشدن این تیم باشد.

بیانی در مورد عملکرد استراماچونی در استقلال گفت: سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان در اروپا کار کرده و شاید هرگز فکر نمی‌کرد که امکانات ایران قابل قیاس با امکانات ایتالیا نیست، او به شدت از این مسئله عصبی شده و حتی اختلافات وی با مدیران استقلال علنی هم شده است. من شنیدم که استراماچونی حتی قصد داشته از استقلال برود اما این موضوع از سوی مسئولان باشگاه تکذیب شد. این در حالی است که سرمربی آبی‌پوشان نیاز به آرامش دارد، باید صبور باشد و آرامش خود را حفظ کند زیرا آرام بودن او، نقش تعیین‌کننده‌ای در عملکرد بازیکنان داخل زمین خواهد داشت و هر چه او با آرامش بیشتری با بازیکنانش ارتباط برقرار کند، بازیکنان تمرکز لازم را خواهند داشت تا بتوانند بازی خوبی مقابل حریفانشان ارائه دهند.

وی در خصوص دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: پنج امتیاز را از دست داده‌ایم، حالا باید نفت مسجدسلیمان را که یک تیم خوب خوزستانی است، در شهر خود و مقابل هوادارانش شکست دهیم اگرچه تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر وقتی مقابل استقلال قرار می‌گیرند و بازی آنها از طریق تلویزیون پخش می‌شود، نیروی مضاعفی پیدا می‌کنند و می‌خواهند دیده شوند؛ این مسئله باعث خواهد شد تا کار برای استقلال برابر هواداران شهرستانی سخت‌تر شود.کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال بیان کرد: به طور حتم نفت با تمام قوا و حمایت هوادارانش مقابل استقلال ظاهر خواهد شد. اگر استقلال می‌خواهد به بالای جدول برسد و از کورس تیم‌هایی چون سپاهان، تراکتورسازی و پدیده فاصله نگیرد، باید این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.بیانی ضمن انتقاد از نبود یک هافبک بازی‌ساز در استقلال گفت: آبی‌پوشان پس از رفتن امید ابراهیمی از این تیم، هرگز نتوانستند یک هافبک جنگنده و بازی‌ساز را در اختیار داشته باشند و این مسئله همیشه به ضرر استقلال تمام شده است. درست است که روزبه چشمی با استقلال قرارداد خود را تمدید کرد اما همچنان نیاز استقلال در خط هافبک برآورده نشد و اگر مدیران استقلال می‌خواهند در بازی‌های داخلی و لیگ قهرمانان موفق باشند، باید یک هافبک با خصوصیات ابراهیمی را به خدمت بگیرند.
مرجع : مهر
برچسب ها: باشگاه استقلال