به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۱۸۷۶۱۸

تساوی فولاد و سپاهان، پیروزی شهرخودرو در تبریز

گروه ورزشی: مصاف تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان گلی به همراه نداشت تا دوتیم، امتیازات این بازی را تقسیم کنند.
تساوی فولاد و سپاهان، پیروزی شهرخودرو در تبریز
به گزارش مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف سپاهان اصفهان رفت که با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان نکونام که از دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده بودند در حالی به مصاف سپاهان رفتند که امیر قلعه نویی به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بود.
فولاد با این تساوی چند پله ای در جدول بطور موقت صعود کرد اما با کسب تساوی مقابل سپاهان مانع از رقابت تنگاتنگ زردپوشان اصفهانی با شهرخودرو در صدر جدول رقابت های لیگ برتر شد. سپاهان با توجه به تساوی مقابل فولاد و پیروزی یک بر صفر امشب شهر خودرو در دیدار دیگر از رقابت های هفته سوم لیگ برتر مقابل ماشین سازی با هفت امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت تا فاصله ای دو امتیازی با شاگردان یحیی گل محمدی در صدر جدول پیدا کند.

شهرخودرو با گل‌محمدی همچنان می‌برد
شهرخودرو با گل‌محمدی همچنان می‌برد
تیم فوتبال شهرخودرو مشهد موفق شد به سومین پیروزی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر دست پیدا کند.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ساعت ۱۹ امشب در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل، میزبان شهرخودرو مشهد بودکه این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم میهمان همراه شد. حسین مهربان (۲۶) تک گل شهرخودرو را روی اشتباه فاحش مدافعان و دروازه‌بان ماشین سازی به ثمر رساند تا این تیم به سومین برد پیاپی خود با هدایت یحیی گل محمدی برسد. شهرخودرو با این پیروزی نه امتیاز شد تا موقتا در صدر جدول نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر قرار گیرد.