به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۱۸۷۷۰۶

نرم نرمک، مجیدی از تیم امید برکنار می‌شود

گروه ورزشی: پس از شکست تیم امید مقابل ازبکستان، احتمال ایجاد تغییرات گسترده در کادرفنی این تیم بیشتر از هر زمان دیگری است.
نرم نرمک، مجیدی از تیم امید برکنار می‌شود
دو شکست تیم امید کشورمان مقابل تیم امید ازبکستان در دو دیدار تدارکاتی باعث شد اتفاقات و شایعات تازه‎ای اطراف این تیم آغاز شود.یکی از این اتفاقات، افزایش احتمال برکناری فرهاد مجیدی است. درست ساعاتی پس از دومین باخت برابر ازبکستان، شایعه اخراج مجیدی بر سر زبان‎ها افتاد، اما از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی را شاهد نبودیم.سپس خبر رسید فرهاد به دنبال برگزاری جلسه فوری با مهدی تاج است تا صدای اعتراض خود در مورد دخالت کمیته فنی در کارش را به گوش رئیس فدراسیون برساند.از سوی دیگر، خبر می‎رسد مجیدی در تیم امید وارد وضعیت قرمز شده و جدا از مسائل فنی، حالا مدرک مربی‎گری او با مشکلاتی مواجه است. مجیدی وقتی جانشین وینفرد شفر روی نیمکت استقلال شد، مدرک مربی‎گری خود را به سازمان لیگ فرستاد. مدرکی که از سوی فدراسیون فوتبال امارات با درجه A و در سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کرده بود.

سازمان لیگ این مدرک را پذیرفت و کارت سرمربی‏‎گری استقلال را برای فرهاد صادر کرد، اما شنیدیم مدرک او برای ادامه همکاری به عنوان سرمربی تیم امید اعتبار ندارد و مدرکش از سوی مسئولان مورد تائید قرار نگرفته است.این اتفاق در حالی رخ می‎دهد که شایعاتی در خصوص اختلاف نظر شدید فرهاد مجیدی با حمید استیلی مدیر تیم امید هم به گوش می‎رسد. می‎گویند این دو، طی هفته‎های گذشته به شدت با یکدیگر به مشکل برخورده‎اند و جلسه‎ای که اخیرا برگزار شد، به جای آن که مشکلات را کاهش دهد، باعث افزایش دلخوری‎ها شد.با این شرایط، احتمال برکناری یا حتی استعفای مجیدی بیشتر از هر زمان دیگری است و اصلا امکان دارد در همین هفته شاهد اتفاقات تازه‎ای باشیم.
مرجع : میزان
برچسب ها: فرهاد مجیدی