به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۸۷۷۱

صديقي:​ایران درغنی​سازی کوتاه​نخواهدآمد

گروه سياسي: خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران با تأکید بر اینکه استفاده از سلاح اتمی برای همه ممنوع است و با تاکید بر اینکه ایران در غنی سازی کوتاه نیامده و نخواهد آمد، گفت: شاخ‌هایی را که گاوها برای خودشان درست کردند، باید شکست تا امت‌ها با آرامش زندگی کنند.
صديقي:​ایران درغنی​سازی کوتاه​نخواهدآمد
حجت‌الاسلام صدیقی خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران در سخنانی در خطبه دوم ضمن توصیه همگان به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، اظهار داشت: اعتمادسازی؛ ما این حرف را دور از حقیقت می‌دانیم، ایران از ابتدا حرکتش، انقلابش، جهادش، انتخاباتش، امامش، امتش، آیینه شفاف و آب زلال بوده و ابهامی در حرکت ما نبوده است.وی افزود: ما تاکنون کسی را فریب نداده‌ایم، انقلاب ما، انقلاب افشای فریب‌ها و مقابله با دغل‌ها بود ولی چه اعتمادی؟ هیچ امری که مخل به اعتماد جهان باشد، تاکنون از سوی ایران رخ نداده است. اعتمادی بالاتر از فتوای رهبر امت وجود ندارد.

خطیب موقت نماز‌جمعه تهران اضافه‌کرد: وقتی اسلام استفاده از سلاح اتمی را حرام کرده است و رهبر معظم انقلاب و مقتدر امت اسلامی به صراحت این امر را نه تنها حرام می‌دانند بلکه اگر قدرت داشته باشیم، دیگران را هم خلع سلاح می‌کنیم و این شاخ‌هایی را که گاوها برای خودشان درست کردند، باید شکست تا امت‌ها با آرامش زندگی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع ادامه غنی‌سازی در ایران گفت: غنی‌سازی اورانیوم حق مسلم ماست، استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برای رفع نیازهای پزشکی و زندگی مردم حق همه امت‌ها و ملت ما است و استفاده از سلاح اتمی برای همه ممنوع است و ما هم در این مسئله کوتاه نیامدیم و نخواهیم آمد و استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم خودمان می‌دانیم.

۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۲۰
اونوقت ایشون چیکاره هستند که در مورد مسائل فنی نظر میدن؟؟؟؟ (153946)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۳۶
شما دکترای فیزیک هسته ای داری یا تحلیلگر سیاسی هستی ؟ شاید هم مسئول مذاکرات هسته ای هستی و ما بیخبریم؟ (154013)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۳۶
چقدر شما با حالید !
میگید غنی سازی رو متوقف نمیکنیم .. پروتوکل الحاقی رو هم امضا نمیکنیم .. فردو رو هم نمی بنیدیم .. اونوقت میخواید همه تحریم ها در عرض یک شب لغو بشه
انگار ما تحریم شدیم ... پول ما تو بانکهای آمریکا بلوکه شده ... ولی شما همه اینا رو برعکس می بینید (153957)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۵۳
ببخشید شما؟ (153970)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۴۰
آقا شما چکاره این مردمی آخه
به چه حقی از مردم حرف میزنی؟
به قرآن ما به یک نفر رأی دادیم اونم حسن روحانی و کابینه اشه
شما برو درس خارج فقه بده دنیا و آخرتت تو اونه (154019)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۵۷
من نمیدونم اینا امام جمعه هستن یا رئیس جمهور؟
والا به خدا قانون باسه همتون یه وظیفه ای تعریف کرده (154040)