به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۸۷۸۴۴

با پرداخت بیت‌کوین ازاین گوشی تخفیف بگیرید

گروه فناوری: شرکت اچ‌.تی‌.سی قصد دارد یک کیف پول مخصوص رمزارز بیت‌کوین را روی گوشی جدید مجهز به فناوری بلاک‌چین خود تعبیه کند و کاربرانی که با این گوشی بیت‌کوین خرج کنند، تخفیف می‌گیرند.
با پرداخت بیت‌کوین ازاین گوشی تخفیف بگیرید
شرکت اچ‌تی‌سی(HTC) روی ساخت موبایل‌های رمزنگار جدی است، چنان که به تازگی اعلام کرده است همکاری جدیدی را با Bitcoin.com آغاز کرده که طی آن تمام گوشی‌های جدید Exodus 1 با کیف پول بیت‌کوین(BCH) به صورت از پیش نصب شده عرضه شوند.در ضمن اچ‌.تی‌.سی برنامه کیف پول بیت‌کوین را در دستگاه‌های موجود با یک به روزرسانی اضافه می‌کند.از آن طرف فروشگاه آنلاین Bitcoin.com نیز به عنوان بخشی از این همکاری، فروش گوشی‌های Exodus 1 را در سایت خود آغاز کرده است.در آینده نزدیک نیز کاربری اگر قصد خرج کردن از کیف پول بیت‌کوین خود را داشته باشد، می‌تواند هنگام پرداخت با یک گوشی اچ‌تی‌سی از تخفیف برخوردار شود.در حالی که این همکاری جدید چیزهای زیادی را در مورد نگرش HTC به آینده مشخص می‌کند، اما قرار بود Exodus 1 چیزی فراتر از یک گوشی مجهز به کیف پول بیت‌کوین باشد.

هنگامی که "فیل چن" یکی از مقامات HTC با "نیک سامرز" خبرنگار انگجت در مورد این گوشی صحبت کرد، آن را یک "اسب تروا" برای معماری مجدد اینترنت توصیف کرد. وی از این گوشی به عنوان راهی برای تأمین امنیت و کنترل اطلاعات شخصی خود یاد کرد.اچ‌تی‌سی با همکاری با Bitcoin.com در حال جلب توجه است و از این واقعیت ناشی می‌شود که برای بقا تلاش می‌کند. این شرکت باید راهی برای فروش بیشتر دستگاه‌های خود پیدا کند و این همکاری باعث می‌شود Exodus 1 در معرض دید قرار بگیرد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بیت کوین