به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۱۸۷۸۵۶

هدایای‌تبلیغاتی‌مناسب بازگشایی‌مدارس‌و‌دانشگاه‌ها

هدایای‌تبلیغاتی‌مناسب بازگشایی‌مدارس‌و‌دانشگاه‌ها
گروه جامعه: با آغاز فصل پاییز بسیاری از مراکز آموزشی فعالیت خود را از سر می‌‌گیرند. مدارس و دانشگاه‌ها سال تحصیلی جدید را شروع می‌‌کنند و می‌زبان دانش‌آموزان و دانشجویان خواهند بود. حضور اقشار مختلف در این محیط‌های آموزشی به واسطه علم آموزی، ارتباطی گسترده را می‌ان آن‌ها ایجاد می‌‌کند. به صورتی که ممکن بود بدون حضور در مدرسه هیچگاه دو نفر همدیگر را نبینند. این سطح ارتباطی گسترده باعث ایجاد نوعی تعامل گروهی در مدارس و دانشگاه‌ها می‌‌شود.

بازگشایی مدارس  و دانشگاه‌ها برای معرفی و توسعه کسب و کار، فرصت بسیار مناسبی است که نباید از آن غافل شد. هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌هایی است که به وسیله آن می‌‌توان ضمن توسعه برنامه اقتصادی‌، به پیشبرد اهداف فرهنگی نیز پرداخت. هدایای تبلیغاتی دانش‌آموزان و دانشجویان، هدایایی است که هم برای تحصیل آنان مفید و کارآمد خواهد بود و هم شما را به اهداف برندینگ و تجاری خود خواهد رساند. معامله‌ای دو سر سود که تنها به این مورد ختم نخواهد شد.

هدایایی که برای مدارس یا دانشگاه‌ها در نظر گرفته می‌‌شوند، تنها دانش آموزان یا دانشجویان را شامل نمی شود. هرچند که هدف اول این هدایا، محصلین خواهند بود، اما در نظر داشتن تمامی مسئولین، دبیرها و باقی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با آن در ارتباط هستند نیز می‌ تواند هدف دوم و ماثری باشد. یک فولدر یا پوشه‌ی ساده مثال خوبی برای اثبات این موضوع خواهد بود. در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیاز به برخی ادوات و تجهیزات به طور گسترده‌تری وجود دارد. چندین بسته کاغذ A4، زونکن، پوشه، خودکار و این وسایل در ابتدای سال تحصیلی می‌‌بایست موجود باشند تا کاستی برای اداره امور وجود نداشته باشد. همین موضوع می‌‌تواند ایده‌ی مناسبی برای تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب مدارس و دانشگاه‌ها باشد.

با توضیح این موارد حالا بهتر می‌‌توان به هدایای تبلیغاتی مناسب برای بازگشایی مدارس و دانشگاه اشاره کرد.
لوازم تحریر معمول‌ترین نمونه مناسب برای استفاده در هر مرکز آموزشی خواهد بود. یکی از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار خودکار در انواع مختلف آن است که برای افراد با سلایق مختلف هدیه ای مناسب و کاربردی قلمداد می‌ شود. خودکار فلزی و پلاستیکی، خودکار نفیس و ست‌های خودکار برای پاسخگویی به علایق افراد مورد نظر بسیار مناسب می‌‌باشند. تنها نکته حائز اهمیت در این مورد، در نظر گرفتن جنسیت برای رعایت طرح و رنگ مناسب آن است.

پس از خودکار سایر لوازم تحریر برای استفاده توسط محصلین، اساتید و یا سایر کارکنان خوب و مفید خواهد بود.
نمونه‌های محبوب دیگر از لوازم تحریر تبلیغاتی، شامل پوشه دکمه‌دار، ماژیک‌هایلایت، خط‌کش، ماشین‌حساب‌، مداد و اتود، مدادتراش، زونکن، دفترچه یادداشت، تقویم و سررسید، کیف و کوله می‌‌شود. تمام این موارد به عنوان هدایای تبلیغاتی قابل استفاده در مراکز آموزش عالی، دانشگاه و مدارس خواهد بود.
از نکات دیگری که همواره در محیط‌های آموزشی به آن اشاره می‌‌کنند، نظم و انضباط است. رعایت نظم مستلزم استفاده مفید و بهینه از زمان است، تا با ایجاد یک برنامه مناسب به تمامی امور رسیدگی شود. ساعت به عنوان ابزار نمایش زمان کمک بسیاری در این پروسه خواهد کرد. پس به این ترتیب ساعت هم یکی از هدایای عالی به نظر می‌‌رسد که در لحظات مختلف روز مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

انواع ساعت رومیزی، از جنس چوب، پلاستیک یا فلز، و با ظاهری کلاسیک، یا مدرن و دیجیتالی، برای یک دانش‌‍آموز که شاید هنوز گوشی‌موبایل ندارد، کارآمد خواهد بود. ساعت‌های دیواری و مچی هم از انواع دیگری است که به عنوان هدایای تبلیغاتی دوست داشتنی هستند.
در بخش اداری مدارس و دانشگاه‌ها، در زمان استراحت نوشیدن چای و قهوه بسیار دلنشین خواهد بود. و همینطور برای محصلین داشتن یک لیوان شخصی برای نوشیدن آب یا چای نیاز خواهد بود. ماگ سرامیکی برای پرسنل و ماگ‌های پلاستیکی و فلزی برای محصلین مناسب‌تر هستند. به این صورت دیگر نگرانی بابت لیوان‌های غیر بهداشتی و یا رنگ و رو رفته وجود ندارد، تا با نوشیدن یک لیوان چای تمام خستگی روز به در شود. انتخاب ماگ یا ظروف غذا به عنوان هدیه تبلیغاتی مطمئنا می‌‌تواند بسیار قابل توجه واقع شود.

گم شدن کلید بعد از یک روز پرمشغله، حسابی ذهن را آشفته می‌‌کند. و جدا از این مسئله، وجود یک جاکلیدی و یا جاسوئیچی زیبا حس خوبی را برای لحظاتی ایجاد می‌‌کند. جاکلیدی‌های فلزی و چرمی از دو نوع زیبای هدایایی هستند که برای استفاده توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و پرسنل مراکز آموزشی رواج دارد. و بدین گونه از پیش امدن یک آشفتگی جلوگیری می‌‌شود.
هدیه دادن به منظور قدردانی از زحمات مدیران و اساتید، یکی از رایج‌ترین آدابی است که انجام می‌‌شود. شروع دوباره سال تحصیلی، فرصت مناسبی برای این قدر دانی به ‌شمار می‌‌آید و الزامی نیست که همیشه قدردانی در پایان یک کار انجام شود. بنابراین هدایایی همچون هدایای‌ مدیریتی ، ست‌ دیجیتال و ست‌ رومیزی مناسب این افراد زحمت‌کش خواهند بود. تا با این کار بخشی از تلاش آنها در ساختن آینده جوانان جبران شود.
فراهم کردن شرایط خوب آموزشی به نوعی وظیفه همه مردم است و هر یک به نوبه خود می‌‌باسیت در این امر شریک شوند. لذا شراکت در این امر با استفاده از تقدیم هدایای تبلیغاتی که سبب ساز بهبود وضعیت آموزش و پرورش شوند نیز امری قابل تحسین است. امیدواریم که از این مطالب بهره‌مند شده باشید.