به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۸۷۸۹۵

بازگشت زیدان به لیگ قهرمانان

گروه ورزشی: هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار چهارشنبه شب به پایان می‌رسد.
بازگشت زیدان به لیگ قهرمانان
هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار، امروز (چهارشنبه) شب به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی این مرحله دو تیم مدعی پاری سن ژرمن و رئال مادرید برابر هم قرار می‌گیرند. تیم پاریسی در این دیدار کیلیان ام‌باپه و نیمار را در اختیار نخواهد داشت. نیمار به خاطر اظهاراتش بعد از دیدار پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در شبکه‌های مجازی محروم شده است و در این دیدار نخواهد بود. ام‌باپه نیز مصدوم است و در این دیدار حضور نخواهد داشت. کاوانی نیز ممکن است در این دیدار حضور نداشته باشد و این بهترین فرصت است تا ایکاردی بتواند خودش را در این دیدار نشان دهد.

دو تیم اخیرا دو دروازه‌بان بین هم معاوضه کردند و ناواس راهی پاریس شد و آرئولا نیز به رئال مادرید پیوست. تفاوت رئال ماردید با تیم کابوس‌وار فصل قبل، زین الدین زیدان است که به این تیم برگشته است. زیرو با سه قهرمانی در لیگ قهرمانان خیلی زود نامش را به عنوان یکی از پرافتخارترین مربی‌های تاریخ این رقابت‌ها ثبت کرده است.در دیگر دیدار امروز،‌ بایرن مونیخ که این فصل در بوندسلیگا اقتدار قبل را نداشته است در خانه به دیدار تیم نه چندان قدرتمند ستاره سرخ خواهد رفت و هواداران بایرن می‌توانند انتظار یک برد خوب را از تیمشان در این دیدار داشته باشند. از همین گروه تاتنهام به یونان سفر خواهد کرد و با المپیاکوس دیدار می‌کند.

شاگردان پپ گواردیولا نیز بعد از شکست عجیب از نوریچ و عقب افتادن از کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس، باید در اوکراین به دیدار شاختاردونتسک بروند. سال گذشته نیز سیتی برابر شاختار قرار گرفت و توانست جشنواره‌ای از گل برابر این تیم به راه بیندازد و باید دید باز هم شاگردان گواردیولا می‌توانند برد پر گل دیگری برابر شاختار تجربه کنند یا خیر. البته نبود لاپورته در دفاع چپ و لروی سانه تا ماه‌های آینده کار سیتی را سخت‌تر از قبل خواهد کرد.در دیدار حساس دیگر این شب، اتلتیکومادرید در خانه پذیرای یوونتوس است. فصل گذشته نیز این دو تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به میدان رفتند که یووه توانست اتلتیکو را حذف کند و در ادامه، خود به دست آژاکس از لیگ قهرمانان کنار رفت. حالا تیم مادریدی که این فصل گریزمان را در اختیار ندارد و این هفته نیز شکست دور از انتظاری برابر سوسیداد متحمل شد، به دیدار یاران رونالدو می‌رود.
برنامه بازی‌های چهارشنبه شب 
اتلتیکومادرید - یوونتوس
بایرلورکوزن - لوکوموتیو
دیناموزاگرب - آتالانتا
شاختار- منچسترسیتی
المپیاکوس - تاتنهام
بایرن مونیخ - ستاره سرخ
بروخه - گالاتاسرای
پاری سن ژرمن - رئال مادرید
مرجع : ایسنا