به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۱۸۷۹۵۶

کارنامه کنکور ۹۸ فردا منتشر می‌شود

گروه جامعه: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه کنکور ۹۸ برای تمامی داوطلبان اعم از پذیرفته شدگان و مردودی‌ها فردا پنجشنبه ۲۸ شهریورماه منتشر می شود.
کارنامه کنکور ۹۸ فردا منتشر می‌شود
حسین توکلی اظهار داشت: برای کلیه پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی پنجشنبه ۲۸ شهریورماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.وی افزود: هرگونه تغییرات منعکس شده به سازمان سنجش پس از اعلام نتایج اولیه از قبیل اصلاح سوابق تحصیلی واصله از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا اعمال سهمیه از سوی ارگانهای ذیربط و ... در نتیجه نهایی داوطلبان ذینفع اعمال شده است. داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی (در ۲۸ شهریورماه ۹۸) کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح شده خود را نیز مشاهده کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته‌ خود سوال و یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.وی تاکید کرد: به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۸ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مرجع : مهر
برچسب ها: کنکور ۹۸