کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انصاری‌راد: به‌جای روحانی بودم استعفا می‌دادم 

29 شهريور 1398 ساعت 19:48

گروه سیاسی: رئیس کمیسیون حقوقی در مجلس ششم گفت: اگر من به جای روحانی بودم و نمی‌توانستم به وعده‌های خود عمل کنم، استعفا می‌دادم.


حجت‌الاسلام حسین انصاری‌راد گفت: دولت حسن روحانی ضعف خود را نشان داده است و به قول‌ها و وعده‌هایی که به مردم داد عمل نکرد. اگر من به جای روحانی بودم و نمی‌توانستم به وعده‌های خود عمل کنم، استعفا می‌دادم. به مردم هم صریح و شفاف موانع را اعلام می‌کردم. اما متاسفانه آقایان این‌طور نیستند و محکم به کرسی قدرت چسبیده‌اند و در عین حال پاسخ درستی هم به مردم نمی‌دهند.
انصاری‌راد افزود: نتیجه این رفتار هم این است که مردم از انتخابات ناامید می‌شوند. از ابتدای انقلاب تا به امروز ما چنین وضعیتی نداشتیم که مردم این مقدار از انتخابات ملول باشند.  وی افزود: من یک بار در مجلس ششم در مرحله‌ای که احساس کردم کاری از دستم برنمی‌آید استعفا دادم و دلیل آن را هم برای مردم بیان کردم. روحانی باید وعده‌هایی را که داد عمل می‌کرد، اما وقتی به هر دلیلی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند باید به مردم می‌گفت: می‌خواستم این مطالبه شما را محقق کنم، اما به این دلایل نتوانستم. یک شخصیت مسئول و مسئولیت‌شناس این‌طور عمل می‌کند. رئیس کمیسیون حقوقی در مجلس ششم ادامه داد: عملکرد ایشان باعث شده است مردم به اصلاح‌طلبی که فردا در انتخابات کاندیدا شود و به آنان وعده دهد، اعتماد نداشته باشند.


کد مطلب: 188049

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/188049/انصاری-راد-به-جای-روحانی-بودم-استعفا-می-دادم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir