به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۱۸۸۰۵۲
کشتی آزاد قهرمانی جهان - قزاقستان؛

علیرضا کریمی فینالیست شد، رضا اطری پنجم

گروه ورزشی: ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با اقتدار به دیدار فینال رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان راه یافت.
علیرضا کریمی فینالیست شد، رضا اطری پنجم
به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رقابت‌های مقدماتی چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که امروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد علیرضا کریمی در دیدار نیمه نهایی به مصاف علیخان جبرائیل اف از روسیه رفت و با نتیجه ۱۰ به صفر پیروز شد و به فینال رسید. کریمی صبح امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف روبایف از مولداوی رفت و ۱۲ بر یک به پیروزی دست یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لوبومیر ساگالیوک از اوکراین رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. دیدارهای رده بندی و فینال چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر فردا شنبه برگزار خواهد شد.

رضا اطری از رسیدن به مدال برنز بازماند
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران به عنوان پنجمی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان رسید.
رضا اطری در دیدار بندی وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است به مصاف مقابل به مصاف راوی کومار از هند رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ باخت و پنجم شد. اطری روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ از سد ولادیسلاو آندریف از بلاروس گذشت و در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ کوم سانگ کانگ از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف از روسیه با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. اطری صبح امروز در پیکارهای شانس مجدد  بخبایار اردنبات از مغولستان را با نتیجه ۴ بر ۴ شکست داد و به دیدار رده بندی رسید.

امامی با ناداروی باخت و به رده‌بندی رسید
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و به دیدار رده بندی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان رسید.
یونس امامی عصر امروز جمعه در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، به مصاف نورکجا کایپانوف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۶ باخت و  به دیدار رده بندی راه یافت. امامی در حالی نتیجه را به حریفی از کشور میزبان واگذار کرد که در ثانیه های پایانی موفق به کسب سه امتیاز از خاک و بارانداز حریف شد، اما با ناداوری از رسیدن به حقش بازماند و شکست خورد. یونس امامی صبح امروز در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد و در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر از سد المان دوگدوربک از قرقیزستان گذشت . وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.