به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۸۸۰۵۶

نکونام: نه قول قهرمانی دادم نه کسب سهمیه

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت که قول قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نداده است.
نکونام: نه قول قهرمانی دادم نه کسب سهمیه
جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان پس از برتری یک بر صفر در خانه شهر خودرو اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به خوبی آنها را آنالیز کردیم. یحیی گل‌محمدی تیم خیلی خوبی را آماده کرده است. امروز کمترین موقعیت را به تیم خوب شهر خودرو دادی؛ تیمی که یکی از مدعیان قهرمانی است.وی اضافه کرد: بازی خوبی ارائه دادیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. لیاقت این برد را داشتیم و به حق‌مان رسیدیم. در نیمه اول موقعیت گل داشتیم و حتی یک بار هم به تیر دروازه آنها زدیم.نکونام با تقدیر از هواداران تیمش یادآور شد: امیدوارم بازیکنان ما بتوانند این روند خوبی را که در پیش گرفته‌اند ادامه دهند. تیم خوبی داریم و 4 بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. با این شرایط هنوز در هیچ بازی کل تیم را در اختیار نداشته‌ایم.

سرمربی فولاد در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در مورد قضاوت داور بازی عنوان کرد: شاهد داوری خوبی از کوپال ناظمی بودیم و او واقعا یکی از داوران خوب کشورمان است.وی در ارتباط به آینده تیمش و اینکه آیا قول کسب سهمیه را به مدیران باشگاهش داده است یا نه؟ گفت: نه من هیچ قولی به هیچ‌کس نداده‌ام. نه قول قهرمانی و نه کسب سهمیه بلکه به دنبال این بوده و هستیم که فولاد را به جایگاه واقعی‌اش در این دو سالی که اینجا خواهم بود، برسانیم. حتما می‌دانید که 6 تیم در لیگ هستند که از لحاظ هزینه با دیگر تیم‌ها فاصله زیادی هستند و ما از این لحاظ حتی نمی‌توانیم به این تیم‌ها نزدیک شویم.

شاید باورتان نشود اما ما به غیر نفرات خارجی یک بازیکن یک میلیاردی هم در تیم‌مان نداریم. شرایط باشگاه این طور است و تاکید می‌کنم قولی به کسی نداده‌ام و فقط تلاش می‌کنیم تا به جایگاه خوبی در جدول برسیم.نکونام با بیان اینکه داوری تا اینجای لیگ به ضرر آنها بوده است، خاطرنشان کرد: در دیدار قبل پنالتی به سود تیم ما گرفته نشد که من خیلی نمی‌خواهم در مورد بازی‌هایی که انجام شده صحبت کنم. بهتر است در این مورد هم حرفی نزنند اما در این بین برخی صحبت‌ها انجام می‌شود که درست نیست. ما باید به آینده فکر کنیم و دیگر درباره گذشته حرف نزنیم. ما فقط تا فردا برای این برد جشن می‌گیریم و خیلی فرصت خوشحالی نداریم و بهتر است به بازی با پیکان فکر کنیم.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: جواد نکونام