به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۸۸۰۷۷

اینستاگرام، تبلیغات لاغری را محدود می‌کند

گروه فناوری: اینستاگرام اعلام کرد محدودیت بیشتری را در انتشار مطالب مربوط به رژیم‌های غذایی، لاغری و جراحی‌های زیبایی اعمال می‌کند. این محدودیت‌ها شامل حال فیسبوک، مالک اینستاگرام هم خواهند شد.
اینستاگرام، تبلیغات لاغری را محدود می‌کند
اِما کالینز مدیر سیاست‌های اجتماعی اینستاگرام گفت: "ما می‌خواهیم اینستاگرام برای همه کاربران، فضایی مثبت باشد. سیاست جدید بخشی از کار مستمر ماست برای کاهش فشاری که برخی در شبکه‌های اجتماعی احساس می‌کنند."خانم کالینز گفت برای تدوین رویه جدید از نظر کارشناسان این حوزه استفاده شده است.طبق قوانین جدید، برخی مطالب درباره رژیم و جراحی زیبایی فقط در دسترس افراد بالای هجده سال قرار می‌گیرند به خصوص آنهایی که تشویق به خرید می‌کنند و قیمت دارند. درمان‌های "معجزه‌آسا" و تبلیغات غیر واقعی مثل "سریع لاغر شوید" هم حذف می‌شوند.

کاربران می‌توانند مطالبی را که به نظرشان ناقض قواعد جدید است گزارش کنند و اینستاگرام آنها را بررسی خواهد کرد تا ببیند باید حذف شوند یا نه.با این حال این محدودیت‌ها فراگیر نیستند و فقط شامل کاربرانی می‌شوند که اینستاگرام می‌داند زیر هجده سال هستند. برای پیوستن به اپلیکیشن اینستاگرام سن متقاضی پرسیده نمی شود و فقط از کاربر خواسته می‌شود علامت بزند که زیر هجده سال است یا بالای آن. کسانی که با حساب فیسبوک خود ثبت نام می‌کنند، اطلاعاتشان از فیسبوک برداشته می‌شود که معمولا قابل تایید نیست.

تاثیری که این تبلیغات بر سلامت نوجوانان دارند، معیارهای غیرطبیعی و معیوبی که از زیبایی ارئه می‌دهند و راه‌حل‌های غیرواقعی و در برخی موارد زیانباری که ارائه می‌کنند، مدتی است که سبب نگرانی متخصصان و کارشناسان و همچنین والدین شده است.بررسی ها نشان می‌دهد مبادله تصاویر فجیع وزن کم کردن و اینکه چطور می‌توان حتی شدیدتر این کار را انجام داد در ابعاد وسیع بین کاربران نوجوان در اینستاگرام رد و بدل می‌شود.فعالانی که برای نظارت بیشتر بر انتشار اینگونه مطالب تلاش می‌کردند از این اقدام اینستاگرام استقبال کرده‌اند.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: اینستاگرام