به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۸۸۰۷۹

لمپارد: صلاح با تلاش خودش ابرستاره شد

گروه ورزشی: فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در آستانه دیدار تیمش با لیورپول درباره محمد صلاح صحبت کرده و می‌گوید او بعد از ناکامی در چلسی، در لیورپول موفق به پیشرفت شده و به یک ستاره بزرگ تبدیل شده است.
لمپارد: صلاح با تلاش خودش ابرستاره شد
درحالیکه چلسی با هدایت سرمربی جدیدش فرانک لمپارد فردا در لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول می‌رود، لمپارد درباره هم‌تیمی سابقش در چلسی محمد صلاح صحبت کرده و می‌گوید این ستاره مصری بعد از مدتی حضور در چلسی که با موفقیت همراه نبود، با جدا شدن از آبی‌های لندن و پیوستن به لیورپول موفق شده در مسیر موفقیت قدم برداشته و به یک ابرستاره تبدیل شود.صلاح تا پیش از سال 2015 بازیکن چلسی بود اما در آن دوران که هدایت آبی‌ها به عهده ژوزه مورینیو بود ستاره مصری مورد توجه قرار نداشت و تنها در نقش‌هایی حاشیه‌ایی به بازی گرفته می‌شد. به این ترتیب بود که او در سال 2015 ابتدا به صورت قرضی به رم واگذار شد. اما موفقیت صلاح در رم باعث شد او به لیورپول منتقل شود تا زیر نظر یورگن کلوپ به یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال تبدیل شود.لمپارد درباره محمد صلاح گفت:" هر بازیکنی راه خاص خودش را برای پیشرفت دارد.

صلاح متاسفانه در چلسی نتوانست موفق شود ولی او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او به ایتالیا رفت و دوباره به اینجا برگشت و حالا یک ابرستاره است".سرمربی چلسی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" مسیر پیشرفت صلاح را نمی‌توان با مسیر من مقایسه کرد. من در روزهایی که کنار صلاح بودم برایم مشخص بود که او خیلی استعداد دارد. ولی آن روزها ما بازیکنان زیادی داشتیم و در پست بازیکن شماره 10 و وینگر رقابت آنقدر زیاد بود که فرصت به صلاح نمی‌رسید. با اینحال کاملا مشخص بود که او فوق‌العاده بااستعداد است. اینکه صلاح ناامید نشد و با تلاش خودش توانست به یک سوپراستار تبدیل شود نشان می‌دهد او چه شخصیت بزرگی دارد".
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: محمد صلاح