به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۸۸۰۸۸

مطالبی در‌مورد سرویس نقره که به شما نگفته‌اند

گروه دانستنی‌ها: بسیاری تبلیغات و تمجیدات که از زبان جواهر فروشان معمولا می‌شنوید، در جهت تشویق به خرید طلا می‌باشد. از مهمترین دلایل این امر، سود بسیار بالای آنها است.
سرویس نقره
سرویس نقره
فرضا یک النگوی ساده دوازده میلیون تومانی حداقل 3 میلیون سود خالص برای فروشنده دارد که همین میزان برای نقره جات در وزن آن، کمتر از 150 هزار تومان می‌شود. اما مصلحت خریدار در کدام است؟؟؟ مسلما سرویس نقره.
در همین راستا و به طور سیستماتیک، بسیاری از مزیت‌های اکسسوری‌های نقره نظیر نیم ست و ست کامل و غیره را برای عموم بازگو نکرده اند تا مبادا فروش طلا کم گردد. متاسفانه افراد ساده و دهن بین هم تحت تاثیر تبلیغات غیرواقعی منفی برای نقره قرار می‌گیرند. غافل از اینکه این سری جواهرات در اروپا بیش از طلا محبوب است. در ادامه قصد داریم به مزایای شگفت انگیز و منحصر به فرد زیورآلات نقره اشاره کرده تا با برتری این فلز گرانبها آشنا شوید.

طلای خاطی، نقرهء ناجی!!!
شاید ندانید که استفاده از طلا برای آقان حرام است. آری، حتی اگر یک جواهر کوچک ساخته شده از طلا (حتی طلای سفید) در بدن آقایی آویخته باشد، نماز آن فرد باطل است. اما چرا انقدر سختگیری؟ تمامی دستورات اسلام بی دلیل و حکمت نیست. این مورد هم از این قانون مستثنی نمی باشد. پشت این فرمان منطق و استدلال‌های علمی وجود دارد که امروزه در اروپا و آمریکا خرید و فروش طلا از نقره بسیار عقب افتاده است.

سرویس نقره

امروزه تحقیقات متعدد پزشکی بسیاری ثابت کرده این عنصر برای مردان مضر بوده و موجب تشدید انواع بیماری‌های خونی می‌گردد. از کمخونی گرفته تا بیماری‌های لاعلاج. علت اصلی این اثرگذاری منفی، تاثیر فلز طلا بر روی آهن گلبول‌های قرمز در خون می‌باشد. اما اینکه چرا مردان بیشتر قربانی آن هستند، به دلیل نزدیک بودن رگهای خونی شان به سطح پوست است. زنان دارای لایه‌های چربی بیشتری هستند که نها را نسبت به آقان بیشتر مصون نگه می‌دارد. البته این جواهرات می‌توانند آلرژی پوستی را در بانوان قوت ببخشند.
لکن استفاده از جواهرات دیگر مانند سرویس نقره ، نه تنها اثرات منفی در پی ندارد بلکه مزایای فراوانی برای انسان دارد. نقره به علت درخشندگی و سفید بودن خاص آن موجب کاهش پرخاشگری می‌شود. نقره یک ضد عفونی کننده قدرتمند است. جواهرات ساخته شده از سیلور به نوبه خود یک آزمایشگاه تشخیص طبی سیار شماست. چندین اختلال در عملکرد اندام‌های داخلی انسان به واسطه این دست جواهرات قابل تشخیص می‌باشند. برای مثال اگر مشکل کلیوی داشته باشید، نیترات دفع شده از طریق تعریق، انگشتر شما را درخشان تر میکند. اسیدی بودن بیش از حد عرق شما باعث سیاه شدن سریع آن شده که نشان دهنده اختلال غدد شماست.

ساعت نقره

دستانی زیباتر از گذشته
تا از جواهرات نقره حرف به میان می‌آید، بسیاری از دوستان ذهنشان به سمت زیورآلات زنانه سوق پیدا می‌کند. گاها اکسسوری‌هایی وجود دارند که الحق والانصاف در استیل مردانه شکیل تر هستند تا در اندام بانوان. یکی از این جواهرات با کاربری دوگانه، ساعت نقره می‌باشد. فرض نمایید یک آقای شیک پوش و جذاب دست خود را بالا می‌آورد تا زمان را ببیند، در این هنگام چشم شما به ساعت دیجیتالیِ بند پلاستیکی وی می‌افتد. می‌دانم؛ در ذوقتان خورد.
تنها عضو یک آقا (بجز صورت) که در عموم بدون پوشش است، دستهای وی هستند. پس به جرات می‌توان گفت شصت درصد استایل یک مرد را اکسسوری دستهای او میسازد. دستهایی که مدام تکان می‌خورند و جلوی صورت اطرافیان قرار دارند. غالبا آقایان در عرف صحیح نیست که از النگو و غیره استفاده کنند. از همین رو ساعت نقره بهترین اکسسوری به حساب می‌آید.
یک ساعت تمام عیار مناسب برای تمام مکان‌ها می‌باشد. از کلاس و دانشگاه گرفته تا مهمانی‌های مهم و ادارات دولتی و غیره. این اکسسوری چیزی نیست که فقط در یک مکان قابل استفاده باشد. برای همین آن را چند کابردی معرفی کردیم. انتخاب ساعت سیلور به عنوان یک تصمیم خرید، مطمئنا انتخاب افراد باهوش می‌باشد.

نیم ست نقره ظریف

همصدایی جواهرات نقره با زبان بدن
یک نکته بسیار اساسی در خرید جواهرات نقره، هماهنگ بودن و همخوانی آن با بادی لنگوییج شما یا به عبارت بهتر، زبان بدن تان می‌باشد. مثلا جواهر شما می‌بایست قطرشان به گونه ای باشد که فرم بدن و ظاهر شما را تشدید نکند. یک دختر لاغر اندام نبایستی از زیورآلات نازک استفاده کند و بالعکس. این یک قانون است. اگر بر خلاف این قانون عمل نمایید، ظاهر شما لاغر تر یا چاق تر از همیشه جلوه خواهد نمود.
امروزه به دلیل افزایش وزن در خانمها، دستان چاقی هم دارا هستند. به همین جهت نیم ست نقره ظریف بسیار رایج گردیده و فروش چند برابری را دارد. مسلما آنها می‌دانند اگر با مچ درشت، انداختن دستبند قطور قطعا دستان ایشان را بیش از پیش تپل تر نشان می‌دهد و این مسئله اصلا خوشایند نیست.
بیشتر کسانی که از زیورآلات استفاده می‌کنند، بعضا تصمیم به پوشاندن عیوب ظاهری خود را دارند، نه اینکه آن را تشدید نمایند و بیشتر به چشم اطرافیان بیاورند. با استفاده از تکنیک‌های ست کردن جواهرات با اندام خویش، می‌توانید مانند یک شعبده باز حواس دیگران را عیوب خود پرت نموده و به جواهر خود معطوف کنید.

خریدن از انتخاب کردن سخت تر است
بیشتر افراد از انتخاب نوع جنس گلایه دارند. هم به جهت کیفیت آن و هم به جهت تنوع اکسسوری‌های نقره. امروزه طرح‌های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که خریداران را گاها سر در گرم و دو دل می‌نمایند. همچنین اعتماد کردن به افرادی که نمیشناسید و فروشندگانی که بعضا به دنبال سود و منفعت خود هستند، انتخاب کردن واقعا کار مشکلی است.
برای خرید و تهیه بهترین نوع جواهرات و علی الخصوص انواع سرویس نقره ، سایت‌های فروشگاهی بسیاری وجود دارند. یکی از معتبر ترین این فروشگاه‌های مجازی جواهرات نقره ، گالری نقره ماه می‌باشد. این مجموعه با تجربه بیش از ده سال در ساخت، واردات و تهیه و فروش انواع جواهرات سیلور در خدمت کلکسیون شماست. جواهرات موجود در این سایت از بهترین مدل‌های روز دنیا بوده و قیمت‌های منحصر به فرد آن، شما را در خرید هرچه بیشتر جواهرات یاری می‌نماید.