به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۱۸۸۱۰۵
پرسپولیسی‌ها بیشتر خریده‌اند

فروش ۴۷۵۰۰ بلیت داربی تا این لحظه

گروه ورزشی: مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به فروش ۴۷ هزار و ۵۰۰ بلیت الکترونیکی برای بازی داربی گفت: تا این لحظه هواداران پرسپولیس با خرید ۲۴ هزار و ۵۰۰ بلیت بیشترین آمار فروش بلیت داربی را به خود اختصاص داده‌اند.
فروش ۴۷۵۰۰ بلیت داربی تا این لحظه
علی اصغر انتظار خیر درباره میزان فروش بلیت داربی تا این لحظه اظهار کرد: طی چهار روز که سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی فعال بوده تا این لحظه ۴۷ و هزار و ۵۰۰ بلیت برای داربی فروخته شده که از این میزان هواداران پرسپولیس با خرید ۲۴ و هزار و ۵۰۰ بلیت از هواداران استقلال (که تا این لحظه ۲۳ هزار بلیت تهیه کرده‌اند) جلوتر هستند.وی گفت: برای داربی در مجموع ۵۷ هزار بلیت فروخته خواهد شد و هواداران تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه فرصت دارند نسبت به تهیه بلیت داربی اقدام کنند. البته اگر امروز این میزان بلیت به فروش برسد سامانه بلیت فروشی بسته خواهد شد و دیگر بلیت فروشی نخواهیم داشت. به هواداران هر تیم ۲۸ هزار و ۵۰۰ بلیت فروخته خواهد شد، بنابراین در صورت تکمیل ظرفیت بلیت فروشی برای هر تیم سامانه بلیت فروشی برای آن تیم بسته خواهد شد.

انتظار خیر اضافه کرد: به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه هواداران شهرستانی توصیه اکید می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی امکان فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی وجود ندارد و کسانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی نکنند از جلوی درب ورزشگاه اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد. ضمن این که هواداران دو تیم حتما کارت ملی و پرینت بلیت خود را برای ورود به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که درب ورزشگاه آزادی فردا از چه زمانی باز خواهد شد، اظهار کرد: این که هواداران از چه ساعتی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است اما آن چه به ما اعلام کردند تا این لحظه، ۸ صبح است.مدیر سامانه بلیت فروشی الکترونیکی در پایان گفت: کسانی که برای این بازی و بازی‌های قبل اقدام به تهیه بلیت کردند و متاسفانه موفق به خرید بلیت نشدند نگرانی برای بارگشت پول خود نداشته باشند. البته قرار بود در بازی‌های قبلی پول هواداران تا ۴۸ ساعت به حساب آنها واریز شود که متاسفانه در این زمینه تا حدودی کوتاهی شده است. به هر صورت ما فهرست کسانی که پول اضافی پرداخت کردند یا موفق به تهیه بلیت بعد از واریز پول نشدند، در سامانه داریم و بزودی پول‌ها به حساب خریداران واریز خواهد شد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: دربی پایتخت