به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۱۸۸۱۱۰

بابرنامه‌ جدید فیس‌بوک طراح مد می‌شوید!

گروه علم و فناوری: محققان استفاده‌ جدیدی برای هوش مصنوعی پیدا کردند و برنامه‌ای طراحی کرده‌اند که می‌تواند به انتخاب لباس توسط کاربر کمک کند.
بابرنامه‌ جدید فیس‌بوک طراح مد می‌شوید!
محققان فیس‌بوک با استفاده از هوش مصنوعی یک برنامه طراحی کرده‌اند که "Fashion++ AI" نام دارد و به کاربران کمک می‌کند که به یک طراح مد و لباس تبدیل شوند.فیس‌بوک ابزار هوش مصنوعی این برنامه را به هزاران تصویر از لباس‌های شیک مجهز کرده است. نکته خلاقانه این سیستم هوش مصنوعی این است که برنامه "Fashion++ AI" پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد که بسیار دقیق هستند.به عنوان مثال این سیستم پیشنهاد نمی‌کند که یک دست کامل لباس جدید توسط کاربر خریداری شود. درعوض پیشنهاد می‌کند که یک یا دو مورد لباس جدید خریداری شود.

حتی ممکن است برنامه مذکور به کاربر پیشنهاد دهد که تنها آستین پیراهن خود را به بالا تا بزند و یا بدون صرف هزینه چنین تغییرات جزئی در ظاهر خود ایجاد کند.از وظایف دیگر سیستم هوش مصنوعی فیس‌بوک این است که اغلب وظیفه‌ای را بر عهده می‌گیرد که خلاقانه به نظر می‌رسد.شرکت فیس‌بوک روزی را تصور می‌کند که طراحان مد و لباس می‌توانند با کمک هوش مصنوعی طراحی‌های جدید خلق کنند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: فیس بوک