به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۸۸۱۶۰

تمام بلیت‌های داربی ۹۰ فروخته شد

گروه ورزشی: با ثبت‌نام ۵۷ هزار نفر هوادار استقلال و پرسپولیس در سامانه بلیت فروشی الکترونیکی، فرآیند فروش بلیت داربی ۹۰ به پایان رسید.
تمام بلیت‌های داربی ۹۰ فروخته شد
با اتمام فروش ۵۷ هزار بلیت داربی به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس و پر شدن ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی، سایت سامانه بلیت فروشی الکترونیکی بسته شد. با توجه به این که تقسیم‌بندی بلیت‌های داربی ۹۰ با تصمیم شورای تامین استان تهران، ۵۰-۵۰ بود، سهم هر تیم ۲۸ هزار و ۵۰۰ بلیت بود که در ساعت 6 صبح روز یک‌شنبه به صورت کامل فروخته شد.سهمیه بلیت پرسپولیسی‌ها شنبه ساعت 23 تمام شد و سهمیه استقلال نیز یک‌شنبه قبل از ساعت 6 صبح به پایان رسیده است.علاوه بر این ۵۷ هزار بلیت، ۲۱ هزار صندلی ورزشگاه آزادی خالی مانده که سهمیه بلیت سازمان‌ها و ارگان‌ها، باشگاه‌ها و غیره از محل این صندلی‌ها تامین خواهد شد.

ورزشگاه آزادی بعد از نصب صندلی‌ها کمی بیش از ۷۸ هزار نفر ظرفیت دارد.علی‌اصغر انتظارخیر، مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های سراسر کشور پیش از این به ایسنا اعلام کرده بود که برای داربی در مجموع ۵۷ هزار بلیت فروخته خواهد شد و هواداران تا ساعت شش صبح روز یکشنبه فرصت دارند نسبت به تهیه بلیت داربی اقدام کنند. او همچنین تاکید کرده بود که هر زمان، تمام ۵۷ هزار بلیت در نظر گرفته شده برای داربی فروخته شود، سامانه فروش بلیت بسته می‌شود.وی به هواداران شهرستانی هم توصیه اکید کرد که تحت هیچ شرایطی امکان فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی وجود ندارد و کسانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی نکنند از جلوی درب ورزشگاه اجازه ورود نخواهد داشت.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: دربی پایتخت