به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۱۸۸۲۱۲
مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی:

زیرساخت‌های ورود زنان به ورزشگاه فراهم شد

گروه ورزشی: مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه انجام شده است.
زیرساخت‌های ورود زنان به ورزشگاه فراهم شد
حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی پیش از آغاز داربی ۹۰ در ورزشگاه آزادی حاضر شد و به خبرنگاران گفت: در داربی حدود ۶۰ هزار بلیت الکترونیکی فروخته شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته است. مشکلی هم بابت ورود تماشاگران به ورزشگاه وجود نداشته است. حتما مجموعه آزادی مشکلات زیادی دارد و تلاش می‌کنیم مشکلاتش را برطرف کنیم و آن‌ را به بهترین حالت ممکن دربیاوریم.او درباره بازارسیاه بلیت داربی گفت: سه مورد بازارسیاه مشاهده شده که اجازه ورود داده نشد اما نتوانستیم آن کسی که بلیت را فروخته بود پیدا کنیم. بلیت‌های جایگاه ویژه از طریق سیستم الکترونیکی واگذار نشده و به افراد ورزشکار و مهم واگذار شده است و من از فروخته شدن بلیت جایگاه ویژه بی‌خبرم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به نحوه بلیت فروشی گفت: ما سیستم را یکپارچه کردیم و باید اجازه دهیم بلیت‌ها فروخته شود و درآمدش به باشگاه انتقال یابد. هر طرفداری که به تیمش علاقه دارد بلیت تیمش را بگیرد.کریمی درباره جایگاه ویژه پیشکسوتان هم گفت:‌ به زودی این جایگاه درست می‌شود و آن را محصور می‌کنیم و کارت‌هایی در این رابطه صادر خواهیم کرد. ما به هر چیز که گفتیم عمل کردیم.

او درباره پرونده عماد صفی‌یاری، کودک ۶ ساله که در هنگام ورود به ورزشگاه آزادی در اثر برخورد به گیت‌های ورودی استادیوم با اتصال برق جان باخت گفت: همان موقعی که این اتفاق افتاد،‌ پلیس جنایی وارد سیستم شد، حکم داد و دو نفر از پیمانکارها بازداشت شدند و به زودی حکم اعلام می‌شود. عده‌ای باید در این رابطه جریمه و محکوم شوند. ما داربست را از ورزشگاه جمع کردیم. در هفته دوم به علت ازدحام جمعیت، داربست موقت گذاشتیم و پیمانکار پایه داربست را به پایه برق وصل کرده بود و موجب شد این اتفاق بیفتد. ما گیت‌ها را دائمی خواهیم کرد.کریمی درباره حضور بانوان در استادیوم گفت: ما زیرساخت‌های لازم را به عنوان شرکت توسعه برای حضور بانوان فراهم کردیم و تصمیم‌گیری با مراجع قانونی است که این مساله را چطور اجرایی کنند. ما به عنوان شرکت توسعه آمادگی لازم را برای حضور بانوان با ظرفیت‌های ممکن دارا هستیم.
مرجع : ایسنا