به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۱۸۸۳۱

برنامه بازی‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس

گروه ورزشی: رقابت های لیگ برتر انگلیس شنبه عصر با برگزاری شش دیدار وارد هفته ی نهم خود می شود و یکشنبه با انجام 4 بازی دیگر به پایان می رسد
برنامه بازی‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس
در پایان هفته هشتم این رقابت‌ها لیورپول با تساوی برابر نیوکاسل رسما صدر جدول را به آرسنالی واگذار کرد که موفق شد برابر نورویچ سیتی به پیروزی برسد. بنابراین آرسنال با گرفتن 19 امتیاز از هشت بازی به تنهایی در صدر جدول به سر می‌برد و تیم های چلسی،لیورپول هر کدام با 17 امتیاز در رده های دوم تا سوم قرار گرفته‌اند. منچسترسیتی با برد برابر وستهام به مانند تاتنهام 16 امتیازی شد و بالاتر از اسپورزها به رده چهارم جدول رسید در حالی که منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی با تساوی ضعیف خانگی برابر ساوتهمپتون همچنان با 11 امتیاز در رتبه ی هشتم حضور دارد. نورویچ سیتی،کریستال پالاس و ساندرلند هر کدام با کسب 3،7 و 1 امتیاز سه تیم قعرنشین لیگ برتر انگلیس محسوب می شوند.

مهم ترین دیدارهای هفته
از هفته نهم این رقابت ها در مهم ترین دیدارها آرسنال در خانه ی کریستال پالاس به میهمانی این تیم می رود،چلسی در جدالی حساس در لندن به میزبانی منچستر سیتی خواهد رفت و لیورپول نیز در خانه انتظار وستبروم را می کشد.

برترین گلزنان
تا پایان هفته ی هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس دانیل استوریج با زدن 7 گل بدون زدن حتی یک پنالی به تنهایی در صدر جدول این رده بندی قرار گرفته در حالی که سرخیو آگوئرو از منچستر سیتی 6 گله شد و به رده ی دوم رسید. آرون رمسی از آرسنال و رمی از نیوکاسل هر کدام پنجمین گل فصل شان در لیگ برتر را زدند و به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم هستند در حالی که کریستین بنتکه از استون ویلا با چهار گل زده رده ی پنجم این رده بندی را به خود اختصاص داده است.

شنبه 4 آبان ( 26 اکتبر)
کریستال پالاس - آرسنال: ساعت 15:15
استون ویلا - اورتون: ساعت 17:30
لیورپول - وستبروم: ساعت 17:30
منچستر یونایتد - استوک سیتی: ساعت 17:30
نورویچ سیتی - کاردیف سیتی: ساعت 17:30
ساوتهمپتون - فولام: ساعت 20:00

یکشنبه 5 آبان ( 27 اکتبر)
ساندرلند - نیوکاسل: ساعت 17:00
چلسی - منچستر سیتی: ساعت 19:30
سوانسی - وستهام: ساعت 19:30
تاتنهام - هال سیتی: ساعت 19:30