به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۱۸۸۵۳

عياري: «خانه پدری» همچنان بلاتکلیف است

گروه فرهنگ وهنر: کیانوش عیاری کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «خانه پدری» در خصوص اکران این فیلم تصریح کرد: من منتظر هستم که مسئولین جدید وزارت ارشاد کاری انجام دهند. من به هیچ وجه دست از پا خطا نمی‌کنم تا ببینم مسئولین کاری می‌کنند یا نه.
کیانوش عیاری کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «خانه پدری» درباره سرنوشت نمایش این فیلم گفت: تاکنون از سوی مسئولین هیچ تماسی در این مورد با من گرفته نشده است اما امیدوارم بزودی در خصوص اکران این فیلم اقداماتی صورت بگیرد.کارگردان فیلم «خانه پدری» افزود: فیلم نامه‌های زیادی در دست دارم ولی فعلا شرایط مناسب برای شروع یک فیلم بلند سینمایی را ندارم.



«خانه پدری» یازدهمین اثر بلند سینمایی کیانوش عیاری، به تهیه‌کنندگی «ناجی هنر» است که داستان آن مربوط به سالهای 1310 تا امروز است. مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی، حسین فلاح از جمله بازیگران این فیلم هستند.

داستان این پروژه که فیلمبرداری آن در آذر 89 به پایان رسید درباره پدری است که به همراهی پسرش، دخترش را به جرم اینکه آبروی خانواده را برده است، می‌کشد و در خانه‌اش به خاک می‌سپارد. تاثیر این اتفاق در 6 دهه در «خانه پدری» روایت می‌‌شود.