به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۱۸۸۵۴۷

حاشیه‌‌های بیرانوند، پرسپولیس را به زمین زد

حاشیه‌‌های بیرانوند، پرسپولیس را به زمین زد
گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم پرسپولیس در نیمه دوم دیدار دیروز با سپاهان باز هم بی دلیل تیم را به حاشیه برد تا در ناكامی تیمش نقش اساسی داشته باشد و در نهایت کارت زرد را از داور دریافت کرد.
پرسپولیس امروز در دیداری بسیار حساس در ورزشگاه آزادی مغلوب سپاهان شد و تقابل مهم با یکی از مدعیان قهرمانی لیگ را با شکست 2-0 به پایان رساند.
 یکی از دقایق عجیب این بازی زمانی بود که هند کی‌روش استنلی اعلام شد و داور بازی را متوقف کرد اما ناگهان علیرضا بیرانوند به سمت داور شورید و اعتراض شدیدی کرد. در ابتدا شجاع خلیل‌زاده سعی کرد او را آرام کند اما گلر پرسپولیس به سمت خط طولی رفت و شروع به اعتراض کردن به امیر قلعه‌نویی کرد. پس از قلعه‌‌نویی هم نوبت نیمکت پرسپولیس بود تا مخاطب جوسازی‌های بیهوده بیرانوند باشند!!
 در نهایت کریم باقری این دروازه‌بان را به سمت دروازه فرستاد و وحید کاظمی هم کارت زرد را به بیرانوند نشان داد. از اشاره‌های بیرانوند در آن لحظه نکته خاصی کشف نشد اما شجاع خلیل‌زاده پس از بازی گفت که اعتراض بیرو به دلیل برخورد توپ با داور بوده است! دروازه‌بان پرسپولیس به این معترض بوده که وقتی توپ با داور برخورد کرده، وحید کاظمی بر خلاف قانون جدید فیفا بازی را متوقف نکرده و همین مسئله باعث ایجاد موقعیت گلزنی برای سپاهان شده است.  
بیرانوند متاسفانه چندین بار است با تكبر و بی دلیل پرسپولیس را در مقابل حریفان به حاشیه می برد ضمن اینكه پس از اعتراض‌های بی مورد دیروز، دقایقی بعد روی دو شوت مهاجمان سپاهان، دو گل بد دریافت كرد تا ثابت شود دروازه‌بان باید بفكر سنگربانی بباشد تا حاشیه‌سازی‌!
 

 

 

 

 
برچسب ها: پرسپولیس