کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل مشکل باتری خوری و "سیری" را حل کرد

ایسنا , 6 مهر 1398 ساعت 12:11

گروه فناوری: شرکت اپل با ارائه یک به روزرسانی جدید، معضل مصرف بیش از حد باتری و مشکلاتی در دستیار صوتی هوشمند "سیری"(siri) را برطرف کرد.


اپل هنوز در حال رفع اشکالات نسخه جدید سیستم عامل آیفون موسوم به iOS است و همچنان روزها پس از عرضه جدیدترین آیفون‌های خود، در حال ارائه به روزرسانی و رفع ایرادات از iOS 13 است.این غول فناوری یک به روزرسانی موسوم به iOS 13.1.1 را به علاوه یک به روزرسانی مربوط به سیستم عامل جدید آیپد به نام 13.1.1 iPadOS منتشر کرده است که تعدادی از مشکلات عمده این سیستم عامل را برطرف می‌کند.نکته قابل توجه، رفع مشکل تخلیه باتری است که کاربران را طی این مدت دچار مشکل کرده است. همچنین یک راه حل برای رفع مشکل سیری(Siri) در تشخیص درخواست‌ها در آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس ارائه شده است.

این به روزرسانی همچنین به جنگ مشکلاتی نظیر بازیابی دستگاه از یک نسخه پشتیبان می‌رود، بنابراین کاربران دیگر نگران حفاظت از داده‌های خود نخواهند بود.سایر مشکلات مانند ایرادات امنیتی برنامه‌های صفحه کلید که محصول اپل نیستند، همگام سازی کند یادآوری و پیشنهادات مرورگر سافاری(Safari) با وجود تنظیمات برگزیده کاربر نیز برطرف می‌شود.اگرچه این به روزرسانی از نظر فنی یک نسخه جزئی است، اما بسیاری از مشکلات و نواقص مهم در آیفون‌های جدید را حل می‌کند که یک امر ضروری بود.


کد مطلب: 188648

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/188648/اپل-مشکل-باتری-خوری-سیری-حل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir