به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۸۸۷۲

فیلمنامه‌نویس​​اسکاري درنمایش​ پارساپیروزفر

گروه فرهنگ و هنر:​ ژان کلود کریر، فیلمنامه‌نویس برنده اسکار جمعه (سوم آبان ماه) به تماشای نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» به کارگردانی پارسا پیروزفر نشست.
 ژان کلود کریر، فیلمنامه‌نویس برنده اسکار فیلم کوتاه «Heureux anniversaire» و همکار فیلمنامه‌نویس لوئیس بونوئل در فیلم‌هایی چون «جذابیت پنهان بورژوازی» و «این میل مبهم هوس» (که برای هر دو نامزد اسکار شده) جمعه (سوم آبان ماه) به همراه همسرش و بهزاد فراهانی به تماشای نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» رفت.



پارسا پیروزفر پس از پایان اجرای ساعت 7:30 این نمایش، اجرا را به کریر تقدیم کرد. کریر که بیش از 100 فیلمنامه در کارنامه دارد فیلمنامه «تولد»، «پوچی غیرقابل تحمل زندگی»، «اشباح گویا»، «طبل حلبی» و «دانتون» را نوشته است و در فیلم «کپی برابر اصل» عباس کیارستمی بازی کرده.




نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» نوشته مری جونز و به کارگردانی پارسا پیروزفر در سالن ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر روی صحنه رفته است. این نمایش داستان دو سیاهی لشگر است که با بازی در نقش‌های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و...) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می‌دهند.



اجرای این نمایش که پیروزفر و رضا بهبودی بازیگران آن هستند تا 10 آبان تمدید شده است.
مرجع : خبرآنلابن