به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۱۸۸۷۷

8کشته​درحادثه​دلخراش رانندگی​گیلان+عکس

گروه حوادث:​ رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از مرگ هشت تن در جریان وقوع دو حادثه رانندگی در استان گیلان خبرداد.
سرهنگ مهیار رستگار گفت: حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته یک دستگاه سمند که رانندگی آن را جوانی ۲۲ ساله بر عهد داشت و با سه سرنشین جوان دیگر از مسیر پیچ کلو واقع در محور شهرستان تالش در حال حرکت بودند که ناگهان به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز راننده به سمت مخالف منحرف شده که در همین هنگام با یک دستگاه کامیون کشنده ولوو برخورد کرده‌است.به گفته رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در جریان این حادثه به علت شدت برخورد هر چهار سرنشین سمند در دم کشته شدند.



رستگار همچنین از تصادف منجر به فوت دیگری نیز در مسیر مسیر سنگر به سمت کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد و گفت: حوالی ساعت چهار صبح روز گذشته یک دستگاه کامیون بنز که در حال حرکت در این مسیر بود که به دلیل انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون به مسیر مخالف منحرف شده و در همین حین با یک دستگاه سواری پراید با چهار سرنشین برخورد کرده است.وی افزود: متاسفانه در جریان این حادثه نیز چهار سرنشین خودروی پراید به علت شدت حادثه جان باختند. رییس پلیس راه استان نقطه مشترک این دو حادثه را وقوع آن را در زمان تاریکی هوا و انحراف و تجاوز به چپ در جاده دوطرفه اعلام کرد و به رانندگان توصیه کرد از تجاوز و سبقت غیر مجاز در راه های دوطرفه اکیداً خودداری و تاجایی که ممکن است از رانندگی شبانه و طولانی مدت پرهیز کنند.
مرجع : ايسنا

رضا
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۵۱
رانندگی ایرانی یعنی پدال گاز را تا آخر فشار دادن، یعنی لایی کشیدن و افتخار به این حرکات مخاطره آمیز! (154684)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۴۳
مشکل اینجاست که با این اوصاف و ارقام کشته ها ما خودمان را متمدن ترین و با فرهنگ ترین مردمان دنیا می نامیم و بقیه را بی تمدن و وحشی. (154729)
seyed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۲:۴۳
بعد میگن تند تند بچه بیارید جمعیت ایران داره کم میشه خوب بابا یکی از دلایل مهم کاهش جمعیت همین تصادفاته جلو اینارو بگیرید فرهنگسازی کنید ماشیناتونو درست کنید جاده هارو ایمن کنید و... (154817)
مریم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۵۲
این دیگه نه پراید بوده- نه جاده کج بوده- نه تقصیر پلیس بوده! رانندگی فرهنگ میخواد که ما ایرانی ها نداشته - نداریم و نخواهیم داشت! و حاصل آن سالی 28 هزار کشته نا قابل ! (154685)
خروس
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۵۳
من یک کلیپ دیدم که توش یه کامیون زده بود به یک پراید پرایده اتیش گرفت 3-4 نفر توش زنده زنده سوختن و این ها بخاطر کم بودن کیفت خودرو ها و جاده ها است! (154737)
lpln
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۰۰
موضوع پیشنهادی: الزام خودروهای سنگین به نصب گارد و سپر هم سطح با سایرخودروها

با سلام ، لطفا اگر می توانید برای حل مشکل کمک کنید یا لااقل به دوستان خود اطلاع رسانی کنید .
در تصادفات بین کامیون ها و خودروهای سواری نبود سپر و گارد هم سطح در کامیون ها باعث می شود، خودروی سواری زیر کامیون قرار بگیرد.
برخورد یک کامیون با ارتفاع شاسی بلند تر و بدون گارد و سپر محافظ در یک تصادف معمولی فاجعه ساز می شود و خودروی عقبی به زیر شاسی کامیون فرو می رود.

راه حل پیشنهادی : الزام خودروهای سنگین به نصب گارد و سپر هم سطح با سایرخودروها (154836)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۶:۲۲
شما هم دلتان خوش است برادر، اگه خودرو سازها به فکر ما و جان مردم بودند که هم ماشین باکیفیت به دست مردم می دادند هم ارزان. همین گاد و .... شما می گویید را خوروسازها اگر به فکر جان مردم بودند نصب می کردند. (155103)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۵:۲۱
دو قضیه مشابه ولی کاملا قرینه- در یکی راننده سواری و در دیگری راننده کامی.ن مقصر بوده- هر دو خودرو چهار نفر سرنشین داشتن که همگی کشته شدن- هر دو سانحه در گیلان- هردو دو سواری ساخت ایران ولی برند دو خودرو سازی متفاوت ایرانی (155036)