به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۸۸۸۰۵
مجیدی با دستور تاج ادامه می‌دهد

گل به خودی حمید استیلی!

گروه ورزشی: مدیر تیم ملی امید در فاصله کوتاه تا شروع انتخابی المپیک، کماکان به دنبال تغییر در کادرفنی این تیم است، اما در فاصله سه ماه تا شروع این مسابقات، کم‌تر مجموعه‌ای اقدام به تعویض مربیان می‌کند.
گل به خودی حمید استیلی!
به گزارش ایسنا، تیم ملی امید در مرحله گروهی انتخابی فوتبال المپیک با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین هم‌گروه شد تا برخی‌ها این گروه را به عنوان "گروه مرگ" نام‌گذاری کنند. در کنار گروه دشواری که برای تیم ملی ایران از قرعه‌ها خارج شده، اختلافات زیادی در بین کادرفنی و مدیریت تیم ملی ریشه دوانده است و با وجود فاصله کوتاه تا این مسابقات، هر کسی ساز خودش را می‌زند.

این اختلافات زمانی عیان شد که تیم ملی امید در ازبکستان دو بار مقابل این تیم شکست خورد و در مجموع ۵ بار دروازه تیم ملی باز شد تا مجیدی با مصاحبه‌ای تند و تیز، به دخالت برخی‌ها در انتخاب بازیکنانش اشاره کرد؛ اتفاقی که او باید زودتر از این‌ها و زمانی که تیم ملی مسابقه نداده بود، آن را اعلام می‌کرد. با بازگشت کاروان تیم ملی از ازبکستان، پروژه تعویض سرمربی تیم ملی امید از سوی حمید استیلی و برخی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال کلید خورد که این اتفاق با مخالفت مهدی تاج همراه بود.

این درخواست در همان روز‌های اولیه توسط مهدی تاج به دلایل عدیده‌ای رد شد تا مجیدی به وعده خودش عمل کند و برای یافتن بازیکنان جدید در ورزشگاه‌ها و در هنگام بازی‌های لیگ برتر حضور یابد. با این وجود، حمید استیلی بعد از مشخص قرعه تیم ملی فوتبال یک بار دیگربه طور تلویحی اختلافات در تیم ملی را تایید کرده و گفته که کمیته فنی درباره ادامه فعالیت مجیدی تصمیم‌گیری می‌کند و شاید مجیدی روی نیمکت تیم ملی ایران نباشد.

اظهارات او در حالی که خودش هم عضوی از کمیته فنی فدراسیون فوتبال است، نشان از حمایت جدی استیلی برای کنار رفتن مجیدی دارد؛ در حالی که او در فاصله سه ماه تا شروع این مسابقات باید تکلیف خودش و تیم را مشخص کند چرا که دیگر زمانی برای از دست دادن نیست. تغییرات روی نیمکت تیم ملی در فاصله کم‌تر از سه ماه، ضربه مهلکی به این تیم است تا اندک شانس ایران برای رسیدن به المپیک هم از بین برود. این موضوع همان دلیلی است که تاج با قطع همکاری کردن با مجیدی مخالفت کرده و مجیدی هم این روز‌ها با جدیت بیش‌تری نسبت به گذشته کارش را دنبال می‌کند.

او همانند سه ماه قبل تاکید کرده که این تیم را به المپیک می‌برد؛ اتفاقی که عملی کردن آن همانند رویا برای ایرانی‌هاست و اگر اجرایی نشود، هیچ توجیه دیگری از مجیدی قابل قبول نیست. در فاصله سه ماه تا شروع مسابقات انتخابی المپیک، بهتر است کادر مدیریتی تیم ملی امید حرفه‌ای‌تر عمل کند و اختلافات بین مدیریت و مربیان به بازیکنان هم سرایت نکند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: حميد استيلي