کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پراید بالاخره از ۴۶میلیون تومان دل کند

خبرآنلاین , 8 مهر 1398 ساعت 16:01

گروه اقتصادی: قیمت پراید بالاخره از پس مدتها از کانال ۴۶ میلیون تومان دل کند و امروز پراید سفید ۱۱۱ در بازار در محدوده ۴۵ میلیون تومان فایل شد.


امروز پراید با پذیرش کاهشی دویست تا چهارصد هزار تومانی به قیمت ۴۵ میلیون و ۷۰۰ تا ۴۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شد.فعالان بازار می‌گویند این خودرو هنوز برای کاهش قیمت جا دارد و تا محدوده ۴۳ میلیون تومان نیز قابلیت پایین آمدن دارد. بر اساس این گزارش پراید ۱۳۱ نیز امروز به نرخ ۴۱ میلیون تومان در بازار فایل شد. نرخ پراید ۱۳۲ بر اساس اعلام فعالان بازار ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ پراید ۱۵۱ نیز برابر با ۴۲ میلیون و پانصد هزار تومان است.

بازار خودرو در وضعیت راکد و بی مشتری به سر می برد.افزایش شدید قیمت خودرو در سال گذشته سرمایه گذاران را راهی این بازار کرد و بالار فتن شدید قیمت ها سبب شد این بازار با رکودی سخت و سنگین تحت تاثیر کاهش قدرت خرید مردم روبرو شود.فعالان بازار معتقدند میزان کاهش قیمت ها و کندی این روند سبب شده است مشتریان خودرو همچنان وارد بازار نشوند. پیش‌بینی‌ها دلالت بر آن دارد که قیمت‌ها در بازار خودرو روندی کاهشی را در نیمه دوم سال طی خواهد کرد.


کد مطلب: 188841

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/188841/پراید-بالاخره-۴۶میلیون-تومان-دل-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir