به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۸۸۸۹۰

درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضد سرقت چیست ؟
گروه کسب و کار: در حال حاضر در کشور ایران تولید کننده‌های بسیاری وجود دارند که یکی از آنها شرکت صنعتی دریس می‌باشد. دریس یکی از شرکت‌های معتبر در تولید درب‌های ضد سرقت‌، درب ضد حریق و انواع درب‌های چوبی است.

درب ضد سرقت ترک به درب‌های گفته میشود که از آلیاژ بسیار مستحکم ساخته شده و در مقابل آتش سوزی (حریق)‌، ورود سارقان‌،و دارای مزایای بسیارای است از جمله ساختار محکم و مقاوم است.
این گونه درب‌ها در مقابل فشار‌، برش‌، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب‌های معمولی دارد‌. و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد.

گروه صنعتی دریس توانسته بهترین کیفیت انواع درب‌های ضد سرقت چوبی لوکس برای لابی‌، اتاق‌، کابینت داخلی و انواع درب‌های دیگر را تولید کند شرکت چوب صنعت دریس با هدف نوآوری در تولید محصولات متنوع و قابل رقابت با شرکت‌های تولیدی مشابه جهت تامین نیازهای مشتریان در زمینه تولید انواع درب ضد سرقت، درب‌های چوبی و کابینت در سال 1381 تاسیس گردید، تا بتواند در تلاقی تجربه و تخصص کنار هم خلاقیت و نوآوری نوین را با ارائه محصولات جدید در این صنعت به شما مشتریان گرامی عرضه نماید. چوب صنعت دریس هم اکنون با ارائه مدل‌های متنوع درب‌های ضد سرقت ترکیه ای‌، ضد سرقت ایرانی و چینی، درب‌های تمام چوب، درب‌های لابی، درب‌های داخلی و کابینت به یکی از قطب‌های کشور در این زمینه تبدیل شده است

این درب با داشتن قفل  محکم مانع ورود سارقین می‌شود و میزان سرقت از منازل را کاهش داده است.درب ضد سرقت اصل‌، دارای استاندارد‌هایی است که باید حتما آن‌هارا داشته باشد چرا که در بازار دربهای تقلبی و بی کیفیت با قیمت ارزان هم وجود دارند که کاربرد مفیدی ندارند.

درب ضد سرقت از کشور ایتالیا آغاز شد و پس از 5 سال تولید به کشور ترکیه منتقل شده است‌.
کشور ترکیه هم این صنعت را ایجاد کرد‌. این درب‌ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند و به مرور زمان اکثر کشور‌ها نظیر ایران‌، روسیه، گرجستان و... شروع به تولید این دربها کردند.
در حال حاضر در کشور ایران تولید کننده‌های بسیاری وجود دارند که یکی از آنها شرکت صنعتی دریس می‌باشد. دریس یکی از شرکت‌های معتبر در تولید درب‌های ضد سرقت‌، درب ضد حریق و انواع درب‌های چوبی است.

انواع درب ضدسرقت
امروزه در کشور ایران سه نوع درب ضد سرقت تهیه می‌شود. درب ضد سرقت ترکیه ای‌،  چینی و ایرانی است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند.البته از نظر میزان کیفیت‌، دربهای ترکیه ای رده ی بالا تری دارند اما قیمت آن هم به مراتب بیشتر است. دربهای ایرانی و چینی هم از کیفیت بالایی برخوردارند که از این نظر در یک رده هستند.
فاکتور‌های مهم  در خرید درب‌های ضدسرقت که باید به آن توجه داشته باشید.:
هنگام خرید باید به ویژگی‌های درب ضد سرقت توجه داشته باشید چرا که هرکدام اندازه و استاندارد خاص خود را دارند.

در ادامه عواملی که باید مورد بررسی قرار بگیرند را نام برده ایم:
طرح وزیبایی
سازگار با آب و هوا
وزن درب ضد سرقت
ضد اسید بودن
ابعاد
مقاومت
بودجه
سخت افزار درب
برچسب هویت درب
اطمینان از ایمن بودن درب
قفل قوی و مناسب
ضخامت درب.

این درب با داشتن قفل  محکم مانع ورود سارقین می‌شود و میزان سرقت از منازل را کاهش داده است.درب ضد سرقت اصل‌، دارای استاندارد‌هایی است که باید حتما آن‌هارا داشته باشد چرا که در بازار دربهای تقلبی و بی کیفیت با قیمت ارزان هم وجود دارند که کاربرد مفیدی ندارند.