کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

End بي‌طرفي؛ دفاع از آمارهای‌ دولت‌كريمه در سيما!

غش كردن رسانه‌ملي براي دولت محبوبش به 3 ماه نرسيد!

4 آبان 1392 ساعت 12:00

گروه سياسي: در اقدامي جالب و سئوال برانگيز توسط صدا و سيما، شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی دولت نهم و دهم برای دفاع از آمارهای دولت احمدی‌نژاد میهمان برنامه پایش این هفته شده است.


ظاهرا و آن گونه كه يكي از خبرگزاري‌هاي مخالف روحاني نوشته: حسینی در پی انتقادات مکرر مسئولان اقتصادی دولت جدید(!!) از عملکرد اقتصادی دولت قبل، به توصیه آقای محمود احمدی‌نژاد در برنامه پایش حاضر می‌شود تا ضمن دفاع از عملکرد اقتصادی دولت سابق، به سوال‌ها و سوتفاهم‌ها(!!) در این باره پاسخ دهد. در برنامه این هفته آخرین تحولات اقتصادی هفته قبل بازار بررسی و آمارهای اقتصادی دولت قبل و فعلی بررسی می‌شود. برنامه پایش با اجرای مرتضی حیدری یکشنبه شب از شبکه اول سیما پخش می شود.

توضيح ضروري بهارنيوز: هيچ كس با انعكاس نظرات مختلف در رسانه ها نبايد مخالف باشد و به نظر ما نه تنها دولتمردان سابق حتي مخالفان و منتقدان هم بايد فرصت بيان نظرات و ديدگاههاي خود را داشته باشند،‌ امري كه امروزه در اغلب كشورهاي دنيا (حتي افغانستان در حال انجام است!) اما در مورد اين خبر اين نكته قابل يادآوري است كه اين بدعت عجيب در حالي و پس از دو ماه از پايان عمر دولت احمدي نژاد توسط رسانه به اصطلاح ملي صورت مي‌گيرد كه پس از 8 سال از عمر دولت آقاي خاتمي و در حاليكه خود صدا و سيما دهها برنامه اتهامي به دولتمردان اصلاحات وارده آورده و پخش كرد، اجازه نداد وزيران و دولتمردان اصلاح‌طلب حتي يك دقيقه  در دفاع از خود از اين تريبون استفاده كنند اما حالا و در كمتر از 3 ماه براي دولت محبوبشان غش كرده‌اند و عنقريب است كه پس از حسيني بايد شاهد حضور خود احمدي‌نژاد هم در رسانه ملي باشيم، احتمالا با عنوان رييس‌جمهور سابق!! اسمش را هم مي‌خواهيد مي‌توانيد بگذاريد: End بيطرفي! البته از منظر و نگاه رسانه ملي! رسانه حاج عزت ا... ضرغامي، دوست شفيق دكتر احمدي‌نژاد!
آقاي روحاني هم فعلا بماند براي وقتي ديگر، شايد!


کد مطلب: 18893

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/18893/غش-كردن-رسانه-ملي-براي-دولت-محبوبش-3-ماه-نرسيد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir