به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۱۸۹۰۱۴

دوره شگفت انگیز آموزش طراحی سایت با وردپرس (در 2 ساعت)

دوره شگفت انگیز آموزش طراحی سایت با وردپرس (در 2 ساعت)
گروه دانش: در این مقاله می خواهیم به شما شگفت انگیز ترین دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس را که به صورت ویدیو ضبط شده به شما معرفی کنیم.

فرصت شغلی شگفت انگیز فضای مجازی
درآینده دو نوع کسب و کار وجود دارد: 1- کسب و کار الکترونیکی 2- کسب و کارهایی که دیگر وجود ندارند.
این یکی از معروف ترین جملات بیل گیتس در زمان مصاحبه اش گفت که قطعا همه ما به آن باور داریم. شاید بسیاری از ایرانیان به قدرت کسب و کار مجازی قبلا اعتقادی نداشتند اما بعد از آمدن سرویس های تاکسی آنلاین شاهد نابودی تاکسی های شهری و آنلاین در شهر های بزرگ بودیم که قطعا بعد از آن ماجرا دیگر هرکسی میداند که یک کسب و کار مجازی تا چه حد می توان قدرتمند باشد تا حدی که باعث نابودی دیگر کسب و کار ها شود.



کسب و کارتان در حال تهدید شدن است!
اگر کسبوکاری آفلاین دارید و هنوز آن را آنلاین نکرده اید یا اگر کلا کسب و کاری ندارید ، بای عجله کنید و هرچه سریع تر آن را آغاز کنید و قطعا این چند سال بهترین فرصت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما در ایران می باشد و هرچه زمان می گذرد رقابت برای شما سخت تر خواهد شد.

چرا باید یک سایت داشته باشیم؟
7 دلیل منطقی که نشان میدهد حتما باید یک سایت داشته باشید:
1.داشتن یک وبسایت مشتریان را به سمت فروشگاه هدایت می کند.
2.خرید های اینترنتی سال به سال در حال افزایش است.
3.با داشتن یک وبسایت می توانید اطلاعات مشتریانتان را داشته باشید و آن ها را بهتر بشناسید.
4.طراحی سایت جزء 5 شیوه برتر بازاریابی و افزایش فروش می باشد.
5. طراحی سایت باعث افزایش اعتبار شما خواهد شد.
6.نداشتن سایت نشانه ضعف کسب و کارتان است زیرا اکثر کسب و کار ها سایت دارند.
7.امروزه مردم به جای دفترچه تلفن از سایت استفاده میکنند.
 

چرا باید سایتمان را خودمان طراحی کنیم؟
قطعا با 7 دلیل قبل که گفتیم متوجه شده ایید که طراحی سایت برای شما بسیار مفید است اما الان قصد داریم به شما بگوییم چرا نباید دیگران سایت شما را طراحی کنند؟
به دلیل اینکه شما می توانید با فرایند نصب 5 دقیقه وردپرس ، فقط در 5 دقیقه سایت خود را راه اندازی کنید و تمام تنظیمات قالب و بهینه سازی آن را می توانید فقط در 30 دقیقه انجام دهید. یعنی اینکه فقط در 35 دقیقه می توانید یک سایت حرفه ای داشته باشید و هزینه اینکار برای شروع فقط 10 هزار تومن است! (اگر دامنه شما دات آی آر باشد).
اما کافیست کلمه طراحی سایت را در گوگل سرچ کنید و بعد می توانید با کمال تعجب قیمت های سایت های دیگر را ببینید! برای طراحی سایت 5 تا 30 میلیون تومن از شما گرفته خواهد شد! آیا واقعا ارزشش را دارد سایتی را که میتوانید در کمتر یک ساعت راه اندازی کنید ، بابت آن چند میلیون تومان پول بدهید تا راه اندازی شود؟

آموزش طراحی سایت با وردپرس بدون نیاز به کدنویسی
در سایت نتیکو یک دوره در رابطه با آموزش طراحی سایت با وردپرس ساخته شده که زمان کل دوره فقط 2 ساعت می باشد و شما بعد از دیدن آن 2 ساعت یاد خواهید گرفت که هر وقت خواستید فقط در 15 دقیقه سایت خود را با دامنه دلخواهتان راه اندازی کنید.
این دوره اصلا فشرده یا سخت نیست بلکه تمام نکات مهم را به ساده ترین شیوه ممکن گفتیم به طوری که حتی اگر هیچ پیش زمینه ای هم در این باره نداشته باشید می توانید به راحتی این دوره را کامل یاد بگیرید و نهایت استفاده را از آن ببرید.



برای تهیه دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس اینجا کلیک کنید
شما کافیست روی لینک بالا کلیک کنید تا وارد صفحه توضیحات دوره شوید و جواب به سوالات و ابهامات شما در این صفحه داده شده یا اگر جواب سوال خود را نیافتید می توانید از طریق شماره تماس یا ارسال کامنت سوال خود را بپرسید تا در کمتر از 24 ساعت به آن سوال پاسخ دهیم.

آموزش طراحی سایت با وردپرس به صورت رایگان!
در کل شما برای طراحی سایت فقط باید هزینه یک دامنه و یک هاست را پرداخت کنید که قیمت دامنه دات آی آر برای یک سال در حال حاضر 5 هزار تومان می باشد و برای شروع هم هاست 5 هزار تومانی کفایت می کند.
بنابرین شما خودتان می توانید بدون نیاز به هیچ دوره ای فقط با 10 هزار تومان سایت حرفه ای مورد نظرتان را راه اندازی کنید و برای یادگیری شیوه های انجام آن می توانید از مطالب رایگان اینترنت استفاده کنید.
اما این موضوع را هم فراموش نکنید که مطالب رایگان خیلی از افراد را سردرگم می کند و زمان بیشتری از شما را دریافت خواهد کرد!

برای طراحی سایت با وردپرس با مطالب رایگان ممکن است تا 9 ساعت وقت شما را بگیرد و خیلی نکات را هم یاد نگیرید و مشکلات متعددی مانند آن.
اما در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس سایت نتیکو به شما یاد میدهیم که فقط در 15 دقیقه سایت خود را راه اندازی کنید و نکات لازم برای این موضوع را هم بیان می کنیم. برای مثال اول توضیح داده ایم که اصلا سایت یعنی چه و برای داشتن یک سایت باید چه مواردی را داشته باشید و بعد راجب هر مورد توضیح داده ایم و سپس شیوه نصب را به صورت کاملا ویدیویی نشان دادیم.

با این دوره شما بین 4 تا 7 ساعت در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.
اگر برای یادگیری هزینه نکنید باید هزینه شکست را بپردازید!
این تجربه ای بود که من 2 سال پیش آن را فهمیدم! یادم می آید اولین کسب و کار خود را 4 سال پیش راه اندازی کردم و بعد از یک سال توانست به سودی متوسط برسد اما واقعا به اندازه زحمت هایی که کشیدم کسب و کار اینترنتی من بازدهی نداشت.
در نهایت بعد از 2 سال به دلیل ندانستن برخی از اطلاعات جزئی کسب و کارم به شدت افت کرد طوری که دیگر نزدیک بود به طور کلی نابود شود.

علت این موضوع هم این بود اصلا اهل دیدن آموزش نبودم و فقط خودم می خواستم همه چیز رو یاد بگیرم یا نهایتا اگر سوالی داشتم در گوگل سرچ می کردم و مقالات رایگان رو میدیدم.
بعد از اون یک دوره انگلیسی تهیه کردم که در رابطه با آموزش وردپرس و تکنیک های کسب و کار اینترنتی بود و واقعا نکات خیلی مهمی رو از اون یاد گرفتم.
در کل فهمیدم بزرگ ترین سرمایه گذاری یعنی هزینه کردن روی خودم برای یادگیری مطالب جدید.
برای همین هم در سایت نتیکو این دوره ها رو ساختیم و زحمت زیادی برای تهیه و ضبط اون ها کشیدیم تا بتونیم تمام تجربیات چندین ساله خودمون رو به دیگران منتقل کنیم.