به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۱۸۹۰۳۷

پیش‌بینی باران پنج روزه در ۲۰ استان

گروه جامعه: سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا دوشنبه آینده در ۲۰ استان کشور خبر داد.
پیش‌بینی باران پنج روزه در ۲۰ استان
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری طی سه روز آینده در مناطقی از سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان، جنوب استان‌های فارس و کرمان در ساعت بعدازظهر رشد ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. بعدازظهر امروز در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام و اوایل شب فردا جمعه در مناطقی از استان‌های یزد، اصفهان، شمال فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری، سواحل شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین نیز رشد ابر، بارش پراکنده گاهی وزش باد و رغد و برق روی می‌دهد.

بعدازظهر یکشنبه 14 مهرماه در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان،‌ شرق هرمزگان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان،‌ قزوین، البرز،‌ تهران، مرکزی و قم رشد ابر،‌رعد و برق و بارش پراکنده پیش بینی شده است.اوایل شب دوشنبه 15 مهر علاوه بر جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و همچنین در برخی مناطق سواحل شمالی رشد ابر و بارش پراکنده روی خواهد داد.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: بارش باران