به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۸۹۰۳۹

پیروزی زنیت در شب گلزنی آزمون

گروه ورزشی: زنیت در شب گلزنی مهاجم ایرانی اش توانست بنفیکا را شکست دهد و بارسلونا با دبل لوییس سوارس برابر اینتر پیروز شد.
پیروزی زنیت در شب گلزنی آزمون
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب به پایان رسید. در مهمترین بازی زنیت برابر بنفیکا قرار گرفت و  سه بر یک مهمانش را شکست داد.سردار آزمون که در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۷۸ به ثمر برساند. مهاجم ایرانی دقایقی بعد تعویض شد. آزمون دومین گلش را در این رقابت ها به ثمر رساند.در دیگر بازی این گروه لیون با دو گل لایپزیگ را شکست داد و با ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. زنیت با امتیاز مشابه صدرنشین جدول است.در دیگر بازی مهم این شب بارسلونا در نوکمپ به مصاف اینتر رفت و گل های لوییس سوارس آبی اناری ها را از شکست نجات داد. لائوتارو مارتینس در دقیقه ۳ دروازه بارسا را باز کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید. سوارس در دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی رساند. مهاجم اروگوئه ای در دقیقه ۸۴ با پاس لیونل مسی برای دومین بار دروازه اینتر را باز کرد تا آبی اناری ها نخستین پیروزی شان را در لیگ قهرمانان جشن بگیرند.

لیورپول برابر سالزبورگ قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ حریفش را شکست داد. سادیو مانه گل نخست میزبان را در دقیقه ۹ به ثمر رساند. در ادامه رابرتسون و محمد صلاح برای این تیم گلزنی کردند. با این حال سالزبورگ توانست سه گل خورده را جبران کند و بازی در دقیقه ۶۰ مساوی شد. در نهایت صلاح در دقیقه ۶۹ برای دومین بار گلزنی کرد و پیروزی تیمش را به ارمغان آورد.در گروه H چلسی و آژاکس حریفانشان را شکست دادند.شاگردان لمپارد ۲ بر یک لیل را مغلوب کردند. آژاکس با سه گل در مستایا پیروز شد و نخستین شکست والنسیا را رقم زد. در این گروه آژاکس با ۶ امتیاز صدرنشین است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: سردار آزمون