به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۱۸۹۱۶۱
درخشان:

اقدام ویلموتس نقطه عطف تیم ملی است

گروه ورزشی: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: اقدام جدید ویلموتس برای دعوت از آماده‌ها را باید به فال نیک گرفت و این نشان می‌دهد توجهی ویژه به لیگ دارد.
اقدام ویلموتس نقطه عطف تیم ملی است
حمید درخشان درخصوص لیست جدید تیم ملی و خط خوردن تعدادی از بازیکن که طی سال‌های اخیر در جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران حضور داشتند، گفت: این نگاه سرمربی به لیگ ما و لیگ‌های برون‌مرزی است. جای خوشحالی دارد بازیکنانی که در تیم‌هایشان تاثیرگذار هستند، به تیم ملی دعوت شدند. اقدام جدید ویلموتس برای دعوت از نفرات جدید را باید به فال نیک گرفت و این نشان می‌دهد توجهی ویژه به لیگ دارد و نقطه عطف و شروعی جدید برای تیم ملی است.وی افزود: وقتی سرمربی تیم ملی به لیگ توجه می‌کند، باید از او حمایت شود و از اقدامش تقدیر به عمل بیاید زیرا این نشان می‌دهد می‌خواهد در ساختار تیم ملی تغییرات ایجاد کند.

درخشان درخصوص دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل پدیده گفت: پرسپولیس آنگونه که باید، خودش را نشان نداده و شرایط خوبی ندارد. این تیم خلق موقعیت آنچنانی نداشته و با تاخیر فوتبال بازی می کند. از طرفی بازیکنان در جایگاه اصلی خودشان قرار نگرفته‌اند و این سردرگمی هنوز در بین بازیکنان و تیم دیده می‌شود. امیدوارم با تعطیلی لیگ این نقیصه‌ها برطرف شود.
مرجع : فارس
برچسب ها: مارک ویلموتس