به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۱۸۹۱۸۳
مدیرعامل سایپا اعلام کرد:

تعداد خودروهای ناقص کاهش یافت

گروه اقتصادی: طبق اعلام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تعداد ۹۶ هزار دستگاه خودروی ناقص در کف کارخانه، اکنون به ۲۵ هزار دستگاه رسیده‌ است. وی ابراز امیدواری کرد که طی هفته‌های آینده این رقم به کمتر از ۲۰ هزار دستگاه برسد.
تعداد خودروهای ناقص کاهش یافت
سید جواد سلیمانی در "دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو" اظهار کرد: موضوع اصلی خودکفایی و ساخت داخل قطعات خودرو به میزانی است که بتوانیم منابع ارزی کشور را حفظ کنیم. علاوه براین سیاست دوم این است که از حالت تک منبعی در تامین قطعات خارج شده و برای هر قطعه چند منبع داشته باشیم تا در شرایط سخت به مشکل برنخوریم.وی اعلام کرد: در میز اول تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو، ۲۰ قطعه داخلی‌ساز شد و در میز دوم ۲۴ قطعه برای این مهم داریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در رابطه با برنامه کاهش ارزبری برای تولید پراید گفت: در حال حاضر در تولید پراید از ۱۷۷۰ یورو به  ۱۴۰۰ یورو کاهش ارزبری رسیده‌ایم و برنامه‌ریزی کردیم که تا پایان سال به کاهش ارزبری به زیر ۱۰۰۰ یورو نیز برسیم.سلیمانی خاطرنشان کرد: در چهار ماه گذشته تعداد خودروهای ناقص خوابیده در کف پارکینگ‌ها از ۹۶ هزار دستگاه به ۲۵ هزار خودرو رسیده است. امیدوار هستیم که تا طی چند هفته آتی این رقم به کمتر از ۲۰ هزار دستگاه نیز برسد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بازار خودرو