به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۸۹۲۶۲

حواشی سریال مانکن و دل در نمایش خانگی

گروه فرهنگ و هنر:این دو سریال که توانستند پر فروش‌ترین‌های سال 98 و شروع سال 99 باشند هم اکنون در اوج خود می‌باشند و بسیاری این موضوع را به بازیگران این دو اثر و تعدادی هم به کارگردانی حرفه ای مجموعه‌ها ربط دادند اما در کل باید بگوییم فروش خیلی عالی داشته و خوشحالیم که این دو اثر بر روی لیان مووی هم اکنون قابل دانلود و پخش می‌باشد که هر کدام چندین کیفیت دارند و هم اکنون می‌توانید دانلود کنید.
حواشی سریال مانکن و دل در نمایش خانگی
پس از سریال ناموفق مانکن این بار سریال جدیدی در حال ساخت است که می توان هم چنان به آن امیدوار بود سریالی که اگر کمی حاشیه هایش کم شود پتانسل موفقیت و کسب رضایت مخاطبان برایش سخت نخواهد بود. احتمالا امروز همه درگیر دانلود سریال مانکن هستند اما سریال جذاب دل به کارگردانی منوچهر هادی با تیم قوی بازیگرانش بدون شک یکی از شانس های به دست گرفتن بازار بزرگ شبکه نمایش خانگی ایران است.

حواشی تغییر تهیه کننده گریبان گیر دل
این سریال حواشی کمی نداشته است ابتدا تهیه کنندگی این سریال بر عهده ایرج محمدی بود اما پس از انصراف غیر منتظره او از این سریال و حرف و حدیث های ایجاد شده در پشت این اتفاق بالاخره پس از مدت طولانی وقفه در تولید این سریال جواد فرحانی تهیه کنندگی این اثر را بر عهده گرفت و البته تیم جدیدی از بازیگران را برای این سریال آماده کرد. ابتدا حظور رضا گلزار و محمد رضا فروتن بسیار محتمل ارزیابی می شد اما حالا طبق برخی گمانه زنی ها حامد بهداد و ساره بیات تا کنون برای این سریال در نظر گرفته شده اند و حظور آن ها قطعی شده است.

همچنین سعید راد نیز برای حظور در این سریال ابراز علاقه کرده است و باید دید تیم بازیگران این سریال چه زمانی بسته خواهد شد ولی همچنان این سریال در حال جذاب بازیگران قوی و محبوب می باشد که البته با توجه به تجربه سریال های دیگر برای فروش موفقش قطعا به آن ها نیاز دارد. با وجود بازیگران نام آشنا و البته با دستمزد بالای همچون حامد بهداد ترند شدن دانلود سریال دل در آینده نه چندان دور کاملا قابل پیش بینی است.
داستان سریال دل به شدت عاشقانه و احساسی عنوان شده است و هوادران انتظار یک اثر با داستان پردازی قوی و نمایش خوبی از بازیگران را می تواند ببینند. اما ای کاش سریال مانکن نیز می توانست همین خواسته های کوچک مخاطبانش را بر آورده می کرد تا می توانست نمایش بهتری را در پیش دیدگان مردم داشته باشد.

چرا مانکن اینگونه شد و چرا شکست دیگران نزدیک است ...
سریال مانکن شاید در زمان بدی انتشار پیدا کرد که باعث ضربه بسیار شدید به پیکره این سریال و شکست حتمی آن شد. بدون شک طی ماه های اخیر و احتمالا ماه های آینده وضعیت حاکم در شبکه نمایش خانگی باعث به وجود آمدن گسل بسیار بزرگی میان سازندگان و مخاطبان خواهد شد و تا حد زیادی سازندگان باید با احتیاط بیشتری اقدام به ساخت فیلم و سریال های فوری کنند که برگرفته از ایده ی قهوه فوری هستند و طی 24 ساعت گروه بازیگرانی را آماده فیلم برداری و سپس تدوین و پخش می کنند.

واقعا اینگونه فیلم و سریال های سطح پایین با وجود اینکه شاید برای مدت کوتاهی پر فروش ظاهر شوند اما در واقعیت تیشه به ریشه ی سینمای ایران هستند و بزودی این صنعت پرسود را کاملا نابود خواهند کرد.
متاسفانه در کشور ما بر خلاف دیگر کشور ها صرفا به سود های کوتاه مدت توجه می شود و نگاه دراز مدت توسط اکثر سرمایه گذاران حوزه فیلم و سریال مورد توجه قرار نمی گیرد که جای تجدید نظر دارد.