به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۱۸۹۲۶۶

چرا‌بهتر‌است‌از طراحی سایت وردپرسی استفاده‌کنیم؟

چرا‌بهتر‌است‌از طراحی سایت وردپرسی استفاده‌کنیم؟
گروه دانش: اگر کمی در دنیای طراحی سایت چرخ زده باشید مطمعنا نام طراحی سایت وردپرسی یا سیستم سایت‌ساز وردپرس را شنیده‌اید. درواقع وردپرس یک سیستم‌ سایت‌ساز رایگان یا بهتر است بگوییم یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران دنیای وب قرار گرفته است. از آن جایی که سیستم سایت‌ساز وردپرس از مزایا و ویژگی‌های متعددی برخوردار است، از محبوبیت زیادی نیز در بین کاربران دنیای وب برخوردار است به گونه‌ای که در حال حاضر میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا در حال استفاده از این سیستم سایت‌ساز رایگان هستند. البته سیستم‌های مدیریت محتوای دیگری نیز مانند جوملا و دروپال هم امکانات و آپشن‌هایی را برای کاربران فراهم می‌کنند تا بدون نیاز به دانش و اطلاعات فنی خاصی بتوانند یک وب سایت مناسب برای خود طراحی کنند اما محبوبیت طراحی سایت وردپرسی 51 درصد است درصورتی که محبوبیت این سیستم‌های سایت‌ساز بین 4 تا 7 درصد است.

از دلایل محبوبیت طراحی سایت وردپرسی که موجب شده است کاربران زیادی از آن استفاده کنند می‌توان به رایگان بودن این سیستم سایت‌ساز، استفاده آسان، ساده و انعطاف‌پذیر بودن، برخوردار بودن از قابلیت افزونه‌نویسی، هسته قدرتمند، بروزرسانی مستمر و از همه مهم‌تر همخوانی با استانداردها و اصول سئو اشاره کرد. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با سایر دلایل محبوبیت و استفاده از طراحی سایت وردپرسی آشنا کنیم.

دلایل استفاده از طراحی سایت وردپرسی


• سادگی مدیریت اطلاعات در وردپرس

از آن جایی که تمامی کاربران دنیای وب از دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی و کدنویسی برخوردار نیستند به یک پکیج یا سیستمی نیاز دارند که در کنار فراهم کردن تمامی امکانات و آپشن‌های طراحی وب سایت برای آن‌ها از سادگی و انعطاف بالایی برخوردار باشد که بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه سردرگمی از آن استفاده کنند.
خوشبختانه سیستم سایت‌‌ساز وردپرس دقیقا همان پکیجی است که تمامی این ویژگی‌ها و مزایا را در خود دارد. چراکه در کنار برخوردار بودن از تمامی امکانات و آپشن‌هایی که برای طراحی سایت نیاز است از سادگی و انعطاف‌پذیری بالایی نیز برخوردار است از این‌رو کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات و بخش‌های مختلف وب سایت وردپرسی خود را مدیریت کنند. علاوه‌بر این وردپرس دارای یک پنل مدیریت بسیار ساده و استاندارد است که به صورت ریسپانسیو طراحی شده است از این‌رو شما  علاوه‌بر اینکه می‌توانید با استفاده از کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود وارد آن شوید می‌توانید با استفاده از سایر دیوایس‌ها مانند موبایل و تبلت نیز وارد پنل مدیریت آن شوید و تصاویر و محتوایی که قصد آپلود آن‌ها در وب سایتتان دارید را در آن قرار دهید.

•   انعطاف‌پذیری بالای وردپرس
همانطور که می‌دانید زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی برای طراحی وب سایت از PHP گرفته تا جاوا و پایتون وجود دارند اما مسئله مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که کدام یک از زبان‌های برنامه‌نویسی، محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین زبان برنامه‌نویسی است؟ از آن‌جایی که 83 درصد از وب سایت‌های سراسر دنیا با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته شده‌اند می‌توان گفت پراستفاده‌ترین و محبو‌ب‌ترین زبان برنامه‌نویسی در بین تمامی زبان‌های برنامه‌نویسی که می‌شناسیم، زبان برنامه‌نویسی PHP است. جالب است بدانید که سیستم سایت‌ساز رایگان وردپرس نیز بر پایه این زبان برنامه‌نویسی طراحی شده و در اختیار تمامی کاربران دنیای وب قرار گرفته است. از این‌رو می‌توان گفت که یکی دیگر از دلایل محبوبیت وردپرس این است که با استفاده از PHP طراحی و تولید شده است. درواقع زبان برنامه‌نویسی PHP موجب شده است که سیستم سایت‌ساز وردپرس از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار باشد تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس که آن را مدیون زبان برنامه‌نویسی PHP است، امکان افزودن تم‌ها و افزونه‌های گوناگون به آن است. به گونه‌ای که هر بار می‌توانید با بروزرسانی وردپرس افزونه‌های جدیدی را دانلود و بر روی آن نصب کنید البته پیشنهاد ما به شما این است که تنها افزونه‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید را دانلود و بر روی پکیج وردپرس خود نصب کنید چراکه نصب افزونه‌های زیاد بر روی وردپرس موجب می‌شود که سرعت وب سایت شما کند شود. همانطور هم که می‌دانید کند بودن سرعت وب سایت به ویژه سرعت بارگذاری آن موجب کاهش رتبه سئو آن در موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجو گوگل می‌شود. چراکه کاربران هیچ علاقه‌ای ندارند تا منتظر بمانند که وب سایت شما پس از چند دقیقه لود شود به گونه‌ای که خیلی سریع از وب سایت شما خارج شده و به سراغ وب سایت دیگری می‌روند. فراموش نکنید که سرعت بارگذاری وب سایت در موبایل باید حداکثر 3 ثانیه و در کامپیوتر یا لپ‌تاپ باید حداکثر 15 ثانیه باشد. در غیر این صورت تعداد بازدیدهای وب سایت شما به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا کرده و رتبه بهینه ‌سازی سایت شما نیز کاهش پیدا می‌کند.


درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت تخصصی و حرفه‌ای وردپرس با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 قرار دارد.