کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خواص پودر سفیده تخم مرغ برای سلامتی

17 مهر 1398 ساعت 13:44


گروه جامعه: آیا میدانید پودر سفیده تخم مرغ چیست و چه خواصی برای سلامتی به ویژه در ورزشکاران دارد؟

پودر سفیده تخم مرغ از ۱۰۰ % سفیده تخم‌مرغ خالص ساخته می‌شود.
 پودر سفیده تخم‌ مرغ حاوی بیش از ۸۰ درصد پروتئین با کم‌تر از ۱ گرم چربی در هر وعده است.
علاوه بر این، همچنین یک مجموعه کامل آمینو اسید، از جمله آمینو اسیدهای شاخه دار ارایه می‌دهد.
اگر شما از ارزش بیولوژیکی شنیده‌اید، که منابع پروتئینی در مورد میزان جذب آن‌ها توسط بدن را رتبه بندی می‌کنند، خواهید دانست که پروتئین سفیده تخم‌مرغ "استاندارد طلایی" است و امتیاز ۱۰۰ دارد.
 
پودر سفیده تخم‌ مرغ روشی مناسب برای افزایش دریافت پروتئین روزانه به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل سالم است.
فروشگاه اینترنتی برگ سبز عرضه کننده پودر سفیده تخم مرغ آلمانی و ایرانی می‌باشد و شما می‌توانید این پودر را در طعم‌های وانیل کره، وانیل خامه، شکلاتی و ساده تهیه کنید.
همچنین این محصول برای راحتی مشتریان گرامی در حجم‌های مختلفی عرضه می‌شود که می‌توانید با توجه به میزان نیاز خود اقدام به خرید کنید.

مزایای استفاده از پودر سفیده تخم مرغ چیست
شامل همه هشت آمینو اسید مهم
افزایش دریافت پروتئین در رژیم غذایی به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل سالم
تخم‌مرغ به آسانی هضم می‌شود.
منبع پروتئین بدون لاکتوز
کمک به رشد و افزایش حجم ماهیچه‌ها
 
پودر سفیده تخم مرغ برای چه کسانی مناسب است؟
پودر سفیده تخم‌ مرغ باعث می‌شود که یک منبع پروتئین ایده‌آل برای کسانی که به لاکتوز حساس هستند، ایجاد شود. پودر سفیده تخم‌مرغ را می‌توان به تنهایی به عنوان یک تامین کننده پروتئین مورد نیاز بدن مصرف کرد، یا اغلب با دیگر منابع پروتئینی مانند پودر آب پنیر و پروتئین شیر ترکیب می‌شود تا ترکیب پروتئین چند منبعی را ایجاد کند. سفیده تخم‌مرغ از پروتئین بالایی برخوردار است که به رشد توده عضلانی کمک می‌کند.
پودر سفیده تخم مرغ برای هر کسی که به دنبال افزایش مصرف پروتئین در یک مقدار بسیار مناسب بدون کالری، کربوهیدرات و شکر باشد, ایده‌آل است. این پودر پروتئینی هم برای گیاه خواران مناسب است و بدون مواد حاوی گلوتن است.
اگر شما یک سبک زندگی گیاهی را دنبال می‌کنید، نگران نباشید، ما نیز برای شما نیز پیشنهاد ویژه ای داریم. پودر ایزوله سویا یک محصول پروتئینی گیاهی است و شما می‌توانید از آن برای تامین پروتئین مورد نیاز بدنتان استفاده کنید. همچنین ورزشکاران می‌توانند این پودر‌ها را جهت ساختن مکمل‌های دست ساز با یکدیگر ترکیب کنند.

دلایل مصرف پودر سفیده تخم مرغ چیست
با ۲۳ گرم پروتئین در هر پیمانه، این پودر پروتئین سفیده تخم‌مرغ از رشد و نگهداری توده ماهیچه ای، فوق‌العاده برای همه اهداف ورزشی، به ویژه توده کردن آن‌ها، پشتیبانی می‌کند.
پودر سفیده تخم مرغ عاری از شکر است و شامل ۱.۶ گرم کربوهیدرات در هر سرو است.
نکته مهم تر اینکه در هر پیمانه ۱۰۱ کالری دارد و آن را به یک مکمل غنی از پروتئین تبدیل می‌کند که تمرینات شما را از مسیر خارج نمی‌کند.
پروتئین در پودر سفیده تخم‌ مرغ باعث تحریک رشد ماهیچه می‌شود و در مطالعات نشان داده شده‌است که سنتز پروتئین ماهیچه را افزایش می‌دهد.
این سنتز پروتئین به شما کمک می‌کند  که ماهیچه‌ها رشد ‌کنند و تقویت ‌شوند.
 
لوسین، آمینو اسید اصلی مسئول تحریک سنتز پروتئین ماهیچه‌ها بعد از یک وعده غذایی است که به شدت در پودر سفیده تخم‌ مرغ یافت می‌شود. در حقیقت، سفیده تخم‌مرغ شامل تقریبا ۹ درصد لوسین است که غلظت آن 10 تا 20 درصد بیشتر از سایر منابع پروتئینی است.
پروتئین تخم‌مرغ به سرعت هضم می‌شود و با سرعت متوسط، منجر به افزایش اسیدهای آمینه پلاسما می‌شود. سلول‌های ماهیچه‌ای به تغییرات در آمینو اسیدهای خونتان بسیار حساس هستند و این افزایش سریع باعث رشد سریع ماهیچه‌ها می‌شود.

طعم‌های پودر سفیده تخم مرغ به چه صورت است؟
پودر سفیده تخم مرغ با طعم‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. برخی از این طعم‌ها وانیلی، توت فرنگی و شکلاتی است. به این ترتیب شما مطمئنید که مورد دلخواه خود را بدون نگرانی بابت طعم آن پیدا می‌کنید.
پودر پروتئین تخم‌مرغ همچنین به صورت خالص نیز وجود دارد که برای افزودن به وعده‌های صبح و یا آب‌میوه مناسب است. فروشگاه اینترنتی برگ سبز ارائه دهنده پودر سفیده تخم مرغ در طعم‌های وانیل کره، وانیل خامه و شکلاتی می‌باشد که می‌توانید بر اساس ذائقه خود اقدام به خرید کنید.
 
چه موقع باید پودر سفیده تخم‌مرغ را مصرف کنید؟
برای بهترین نتیجه، اغلب توصیه می‌شود که یک قاشق بزرگ (۳۰ گرم) به ۱۵۰ - ۲۵۰ میلی‌لیتر آب یا شیر اضافه کرده و مخلوط کنید.
این ترکیب را بهتر است ۳۰ دقیقه قبل و یا بعد از تمرینات ورزشی خود میل کنید.
به همین ترتیب، پودر پروتئین سفیده تخم‌مرغ در هر زمانی از روز برای افزایش مصرف پروتئین روزانه شما بسیار فوق العاده است.
 
پودر سفیده تخم‌ مرغ با چه موادی می‌تواند ترکیب شود؟
پودر سفیده تخم‌مرغ یک راه عالی برای شروع روز شما است، اما برای کمک به ارتقای عملکرد، مقداری کراتین مونوهیدرات به صبحانه تان اضافه کنید.
ثابت شده‌است که این مواد عملکرد فیزیکی را افزایش می‌دهند.
پودر سفیده تخم مرغ به شما کمک می‌کند به اهداف تناسب اندام خود برسید.
همچنین توصیه می‌شود که این پودر پروتئین را در کنار کپسول‌های گلوکومانان استفاده کنید که حاوی گلوکامان است و باعث حمایت از کاهش وزن می‌شود.
پودر سفیده تخم ‌مرغ همچنین در میان کسانی محبوب است که به دنبال افزایش حجم و توده عضلانی هستند.
بدنسازان برای تهیه مکمل‌های دست ساز می‌توانند این پودر را با سایر محصولات مانند سویا، عصاره مالت، پودر آب پنیر و کراتین مونوهیدرات ترکیب کنند.
 
این مکمل‌ها سالم تر هستند و همچنین از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه می‌باشند. فروشگاه اینترنتی برگ سبز علاوه بر فروش پودر سفیده تخم مرغ تمام موادی که برای ساخت یک مکمل قوی نیاز دارید از قبیل پودر سویا، کراتین مونوهیدرات، پودر آب پنیر و ... را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.
کراتین عملکرد فیزیکی را در انفجارهای متوالی با شدت بالا و زمان کوتاه افزایش می‌دهد. تاثیر مفید با مصرف روزانه ۳ گرم از کراتین بدست می‌آید.
گلوکومانان در زمینه رژیم غذایی محدود شده انرژی به کاهش وزن کمک می‌کند.
 تاثیر مفید با مصرف روزانه ۳ گرم از گلوکومانان در سه دوزه ۱ گرم در هربار با ۱ - ۲ لیوان آب قبل از غذا و در زمینه رژیم غذایی محدود به انرژی به دست می‌آید.
کربوهیدرات پس از ورزش جسمی شدید و یا طولانی‌مدت که منجر به خستگی عضلانی و کاهش انبارهای گلیکوژن در ماهیچه اسکلتی می‌شود، به بهبود عملکرد ماهیچه طبیعی (انقباض) کمک می‌کند.
این اثر مفید با مصرف کربوهیدرات‌ها، از تمام منابع، در مجموع ۴ گرم برای هر کیلوگرم وزن بدن، در دوزهای بالا، در طی ۴ ساعت اول، و نه بعد از ۶ ساعت که منجر به خستگی عضلانی و کاهش ذخیره گلیکوژن در ماهیچه اسکلتی می‌شود، به دست می‌آید.


کد مطلب: 189543

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/189543/خواص-پودر-سفیده-تخم-مرغ-سلامتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir