به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۱۸۹۶۲

نظر کرباسچی درباره اجماع اصلاح‌طلبان

گروه سياسي: دبیرکل حزب کارگزاران درباره احتمال اجماع اصلاح طلبان حول محور ناطق نوری برای انتخابات مجلس گفت: احزاب اصلاح طلب از روش های سیاسی معقول و فعال تر برای انتخابات مجلس استفاده می کنند و بعید نیست با توجه به سابقه ناطق نوری و مجموعه گرایش اصلاح​طلبان این اتفاق صورت بگیرد، حرکت به سمت ناطق نوری چیز عجیبی نیست که باید هماهنگی در مورد آن باید صورت بگیرد.
نظر کرباسچی درباره اجماع اصلاح‌طلبان
غلامحسين کرباسچي تصريح کرد:​ در مجلس باید نیروهای معتدل و با سابقه در انقلاب حضور داشته باشند تا وضعیت بهتری رقم بخورد و آدم های توانمند وارد شوند. ناطق نوری از نیروهایی است که همه به توانایی های او اذعان دارند.دبیر کل حزب کارگزاران در خصوص احتمال حضور عارف در انتخابات مجلس اظهار داشت: عارف از نیروهای خوبی است که تجربه معاون اجرایی و وزارت را در کارنامه خود دارد و در مجلس می تواند نقش خوبی ایفا کند، اما این بحث نیست که یا عارف در انتخابات مجلس حضور داشته باشد و یا ناطق نوری. به هر حال مجلس 290 کرسی دارد و همه شخصیت های خوب و توانمند می توانند در آن حضور داشته باشند و این انتخابات مجلس می تواند این شخصیت ها را جمع کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتشار مجدد روزنامه هم میهن به عنوان تریبون کارگزاران خواهد بود، اظهار داشت: هم میهن روزنامه مستقلی است و من به دلایل شخصی در این روزنامه حضور دارم. کارگزاران روزنامه خود را خواهند داشت و ممکن است روزنامه کارگزاران به دلیل فاصله ای که افتاده است به صورت عاجل در نیاید. اما در صورتی که مقدماتی را وزارت ارشاد فراهم کند، منتشر می شود.کرباسچی درباره فعالیت های آتی حزب متبوعش اظهار داشت: کارگزارن همانند دیگر احزاب یک سری فعالیت، ارتباط و هماهنگی احزاب سیاسی انجام می دهند.
مرجع : مهر

۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۸:۴۶
این اعتدالیون هم مدام از کاهش خواسته مردم می گویند، کار به جایی رسیدخ که باید با ناطق ائتلاف کنیم! (155230)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۲۳:۳۶
یادم نمی ره سال 88 حمایت ناطق نوری رو از میرحسین موسوی.از اون موقع دوسش دارم. (155427)
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۹:۵۳
آی سران اصلاحات توروخدا اینقدر اصلاح طلبای واقعی رو کنار نزنید. دکتر عارف کمترین حقش ریاست مجلسه. (155272)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۲۳:۳۶
عارف ، نماد ایثار و مردانگیست. حتما سرلیست شورای هماهنگی اصلاح طلبان و انشاالله رییس مجلس اعتدال و تدبیر خواهد بود.
البته شیخ نور هم با شایستگی نایب رییس مجلس و کمک آقای روحانی خواهد شد. (155429)