به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۸۹۶۸۳

پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است

گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنان معتقد است باید به سرمربی آرژانتینی این تیم فرصت داد تا پرسپولیس را برای جنگیدن در مسیر قهرمانی آماده کند.
پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است
محمدرضا زادمهر در خصوص انتقاداتی که از سه باخت پرسپولیس در ۶ بازی ابتدایی لیگ برتر فصل جاری با گابریل کالدرون می شود گفت: نباید همه چیز را تقصیر کالدرون انداخت. شرایط پرسپولیس در ابتدای فصل با چند سال گذشته فرق داشت. برانکو ایوانکوویچ پس از حضور چهار ساله اش تصمیم به رفتن گرفت و حالا باید به سرمربی آرژانتینی فرصت کافی داد تا با استراتژی مدنظرش بتواند در مسیر قهرمانی گام بردارد.پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس هنوز هم می تواند برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد. فاصله تیم با صدر جدول چندان زیاد نیست و در همین نیم فصل اول قطعا می تواند این فاصله را جبران کند.

وی درباره عملکرد سایر تیم های مدعی قهرمانی نظیر سپاهان و تراکتور افزود: هر دو تیم به همراه شهرخودرو مشهد برای قهرمانی می جنگند. آنها می خواهند تیمشان را در هر شرایطی برای بردن وارد زمین کنند تا بتوانند نوار موفقیت های پرسپولیس در چند سال اخیر را قطع کرده و به قهرمانی برسند. استقلال هم رفته رفته به شرایط خوب خودش باز می گردد. البته فکر می کنم پرسپولیس تمام بازی های مهم خود با مدعیان قهرمانی را انجام داده است و پس از این بازی های نسبتا راحت تری برگزار می کند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به ضعف مهاجمان سرخپوشان پایتخت در امر گلزنی تاکید کرد: یک مهاجم برای شناسایی دروازه حریف نیاز به آرامش فکری دارد. علی علیپور در سال های گذشته توانایی های خودش را بروز داده است و نمی توان از او ایراد فنی گرفت. فکر می کنم او در حال حاضر نیاز به حمایت و تمرکز در بازی ها دارد تا بتواند بار دیگر گلزنی کند.زادمهر در خصوص جابجایی بازیکنان پرسپولیس در پست های مختلف گفت: کالدرون به فرصت نیاز دارد. شناخت کافی را باید به زودی کسب کند تا بتواند ترکیب دلخواهش را در زمین پیدا کرده و آنها را در میدان مسابقه بیازماید. فکر می کنم به زودی می توان درباره عملکرد کادر فنی جدید تیم اظهار نظر کرد.
مرجع : مهر
برچسب ها: پرسپولیس