به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۸۹۶۹۴

دژاگه:باویلموتس هم عملکردخوبی داشته‌ایم

دژاگه:باویلموتس هم عملکردخوبی داشته‌ایم
گروه ورزشی_ رسانه ها: اشکان دژاگه هافبک سختکوش و فیزیکی تیم ملی در حالی به دیدار به کامبوج رسید که برای این دیدار در تفکرات تاکتیکی مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی حضور داشت و در ابتدای کار به‌عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی تیم ملی در ترکیب این تیم معرفی و نامش اعلام شد.با این حال در آستانه دیدار با کامبوج از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، دژاگه در حین گرم کردن مصدوم شد و جایگاهش را به پدیده تیم ملی یعنی محمد محبی داد تا به این بازیکن تازه‌وارد در اولین حضورش در اردوی تیم ملی نیز بازی برسد و اتفاقا جایگزین دژاگه حتی موفق به گلزنی هم شد. درخصوص دیدار ایران و کامبوج، حضور بانوان برای اولین‌بار در ورزشگاه و شرایط خود اشکان، دقایقی با این بازیکن همکلام شدیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با دژاگه را در ادامه می‌خوانید.

اوضاعت بعد از مصدومیت چگونه است؟ به بحرین می‌رسی؟
موضوع حادی نبود و الان خداراشکر بهترم. فکر می‌کنم در لیست اعزامی به بحرین هم باشم چون الان شرایطم خیلی بهتر است و بعید می‌دانم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

بازی با کامبوج و گلباران این تیم چه مزه‌ای داشت؟
بازی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم با این نتیجه این دیدار را پشت سر گذاشته و برای دیدارهای حساس بعدی آماده شویم. تیم ملی شب فوق‌العاده‌ای را سپری کرد و امیدوارم باز هم بتوانیم چنین نتایجی را همراه با هواداران‌مان جشن بگیریم. 14 بر صفر بردیم و دیگر حرفی نمی‌ماند. در روزی که بانوان برای اولین‌بار آمدند، توانستیم آنها را خوشحال کنیم. بچه‌ها هر کاری در زمین کردند تا آنها بیشتر شادمان شوند و تماشاگران نیز در زمین همه‌چیز را دیدند. گل‌های فراوانی زدیم که چند مورد از آنها واقعا زیبا بود و پنالتی‌ای که بیرانوند گرفت و نتیجه و شرایط بازی تاریخی بود.

کار با ویلموتس چطور است؟
هنوز برای ارزیابی و تحلیل بسیار زود است، با این حال در این مدت خیلی خوب کار کرده‌ایم. ویلموتس مربی خوبی است و خوب تمرین می‌کنیم و فکر می‌کنم در تمرین هم ماحصل و خروجی آن را می‌بینید که بازیکنان خیلی خوشحال هستند و امیدوارم بتوانیم همین‌طور با موفقیت ادامه دهیم.

سیستم او برعکس کی‌روش، هجومی است و به‌نظر می‌رسد به‌خوبی و خیلی زود با آن کنار آمده‌اید؟
در هر صورت هر مربی استایل و تاکتیک خودش را دارد. کی‌روش استایل و شرایط خاص خودش را داشت و موفق بود و از سوی دیگر آقای ویلموتس هم مربی خوب و بزرگی است و تا الان توانسته‌ایم بازی‌های خوبی را همراه با وی انجام دهیم.

همچنان آماده و قبراق در خدمت تیم ملی هستی؟
ان‌شاءالله و از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد.
برچسب ها: اشکان دژاگه