به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۱۸۹۷۵۱

بلان به خاطر یونایتدپیشنهادلیون راردمی‌کند؟

گروه ورزشی: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه ممکن است به خاطر احتمال حضور روی نیمکت منچستریونایتد، پیشنهاد سرمربیگری المپیک لیون را رد کند.
بلان به خاطر یونایتدپیشنهادلیون راردمی‌کند؟
در حالی که آینده اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام است و گفته می‌شود بازی با لیورپول در هفته نهم لیگ برتر انگلیس آخرین شانس این سرمربی نروژی برای حفظ جایگاهش در جمع شیاطین سرخ است، اکنون خبر می‌رسد که مدافع پیشین این تیم چشم به هدایت سرخپوشان اولدترافورد دارد.بر اساس گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه، لوران بلان در حال مذاکره با مدیران باشگاه المپیک لیون است، اما ممکن است پیشنهاد سرمربیگری این تیم را به امید حضور روی نیمکت منچستریونایتد رد کند. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه که خود بین سال‌های 2001 تا 2003 برای منچستریونایتد بازی می‌کرد و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، بر این باور است که در صورت اخراج سولسشایر، شانس خوبی برای هدایت شیاطین سرخ دارد.مذاکرات لیون با بلان 53 ساله در حالی ادامه دارد که مدیران این باشگاه فرانسوی اصرار دارند که سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه در صورت قبول این پست باید ژان لوئیز گاسه را به عنوان دستیار خود انتخاب کند، اما بلان که آخرین تجربه سرمربیگری‌اش بین سال‌های 2013 تا 2016 در پاری‌سن‌ژرمن بود، می‌خواهد فرانک پاسی دستیارش در این تیم باشد.

شیاطین سرخ در فصل جاری بدترین شروع‌ را در 30 سال اخیر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته‌اند. آنها در آخرین بازی خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب نیوکاسل شدند و در حال حاضر با 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده‌اند.از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی پیشین یوونتوس و یولیان ناگلسمان، سرمربی کنونی راسنبال لایپزیگ به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربیگری منچستریونایتد یاد شده است. در این بین احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به روی نیمکت منچستریونایتد هم مطرح شده است، نیمکتی که پس از رفتن سرالکس فرگوسن طلسم و تبدیل به مردابی برای سرمربیان نامدار شده است.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها: منچستر يونايتد