کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نصرتی:

ایران در حال حاضر بهترین تیم آسیا است

میزان , 22 مهر 1398 ساعت 11:10

گروه ورزشی: محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شرایطی که تیم ملی کشورمان دارد، بعید است مقابل بحرین به مشکل خاصی بر بخوریم.


محمد نصرتی در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج، در انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل کامبوج عملکرد درخشانی داشت. بازی‌هایی مثل ایران و کامبوج در تاریخ ثبت می‎شوند و مردم سالیان زیادی در مورد آن صحبت می‎کنند. این نتایج باعث غرور ملی می‌شود.وی درباره بازی فردا (سه‌شنبه) تیم ملی کشورمان مقابل بحرین هم گفت: تیم ملی کشورمان با روحیه‎ای مضاعف به مصاف بحرین می‎رود. به نظرم این تیم بحرین با تیم سالیان پیش تفاوت زیادی دارد. در واقع به نسبت آن تیمی که در گذشته‎ از آنها دیده‌ایم، این تیم افت فاحشی داشته است.مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شرایطی که تیم ملی کشورمان دارد، بعید است مقابل بحرین به مشکل خاصی بر بخوریم. ما در حال حاضر بهترین تیم آسیا هستیم و در بازی‎های اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‎ایم.

نصرتی عنوان کرد: در زمانی که تیم ملی با شکست مقابل بحرین جام‎جهانی را از دست داد، حساسیت‎های زیادی در مورد بازی مقابل تیم ملی این کشور به وجود آمد. علی دایی ، مهدی مهدوی‎کیا و سایر ستارگان آن مقطع، زمانی به سبب شکست مقابل بحرین اذیت شدند اما در دوره بعدی با برد مقابل این تیم به جام‎جهانی راه پیدا کردیم.وی در پایان خاطرنشان کرد: فکر نمی‎کنم تیم کنونی بحرین دردسری برای تیم آماده ما ایجاد کند اما جذابیت فوتبال به غیرمنتظره بودن آن است. نباید بحرین را دست کم بگیرم و باید با تمرکز وارد زمین شویم. در غیر این صورت ممکن است در منامه با مشکل روبرو شویم.


کد مطلب: 189909

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/189909/ایران-حال-حاضر-بهترین-تیم-آسیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir