به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۱۸۹۹۵۴

دعوای صلاح و مانه به نفع لیورپول شد

گروه ورزشی: سامی هیپیا ستاره سابق فنلاندی لیورپول از روحیه بالای بازیکنان این تیم تمجید کرده و می‌گوید دعوای صلاح و مانه در فصل جاری به نفع لیورپول تمام شده است.
دعوای صلاح و مانه به نفع لیورپول شد
سامی هیپیا، ستاره سابق فنلاندی لیورپول معتقد است روحیه بالای بازیکنان لیورپول در فصل جاری آنها را به موفقیت‌های بزرگ خواهد رساند. هیپیا همچنین معتقد است دعوای صلاح و مانه دو مهاجم اصلی قرمزها در فصل جاری اتفاق بدی نبوده چرا که نشان داده پیروزی و موفقیت تیم برای بازیکنان لیورپول تا چه اندازه اهمیت دارد.هیپیا به جنجالی اشاره می‌کند که در ماه آگوست بین سادیو مانه و صلاح اتفاق افتاد. مانه زمانی که تعویض شد عصبانیت خود را از آنچه خودخواهی صلاح تعبیر شد نشان داد هر چند لیورپولی‌ها بعد از آن سعی کردند این اتفاق را کم‌اهمیت جلوه دهند و صلاح و مانه اعلام کردند مشکلی بین آنها وجود ندارد.

هیپیا در این باره گفت:" من آنها را نگاه کرده‌ام و به نظرم هم صلاح و هم مانه از اینکه در کنار هم بازی می‌کنند لذت می‌برند. ولی آنها از هم انتظار بالایی هم دارند و برای همین است که به هم سخت می‌گیرند".ستاره فنلاندی سابق لیورپول در ادامه گفت:" من اتفاقی که بین صلاح و مانه افتاد را دیدم ولی معتقدم این ماجرا نه تنها روحیه رختکن تیم را خراب نکرده بلکه برای تیم تاثیر مثبت داشته چون نشان داد که ستاره‌های لیورپول برای موفقیت تیم و پیروزی‌اش چقدر اهمیت قائل هستند".
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: محمد صلاح