به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۸۹۹۸۷

ایران صفر-لهستان ۳،پایانی تلخ و بی‌انگیزه

گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت و سه بر صفر باخت.
ایران صفر-لهستان ۳،پایانی تلخ و بی‌انگیزه
از ساعت ۷:۰۰ امروز (سه‌شنبه) ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۸، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت.ایران با ترکیب میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، پوریا یلی، علی شفیعی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت‌پور بازی را آغاز کرد.

*ست اول: ۱۸ - ۲۵ لهستان
با شروع بازی لهستانی‌ها در سرویس عملکرد بهتری داشتند و روی توپ‌ها برگشتی با آبشارهای "لئون" ۵ - ۱ پیش افتادند. دو دفاع غلامی اختلاف را کاهش داد اما در نهایت دو تیم در امتیاز ۴ - ۸ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی اول شدند. با شروعدمجدد بازی اسفندیار با آبشارهای خود اختلاف را کاهش داد، اما با سرویس گ‌های خوب لهستان اختلاف ۳ امتیازی حفظ شد تا شاگردان هینن، ۱۳ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را کسب کنند.با شروع بازی، لهستان توسط کلوس و لئون روند بهتری در سرویس و دفاع داشت تا ضمن افزایش اختلاف، ۱۴ - ۲۰ پیشی بگیرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. لهستان با افزایش اختلاف به ۷ امتیاز، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست نخست شد.

*ست دوم: ۱۸ - ۲۵ لهستان
بازی تا امتیاز ۲ پایا پای بود، اما در ادامه لهستان با درخشش لئون در حمله، ۵ - ۱ پیش افتاد. در ادامه ایران اختلاف را کاهش داد اما این تیم لهستان بود که وقت استراحت فنی اول را ۵ - ۸ به دست آورد. با شروع بازی روی‌کارهای سرعتی ایران ۱۱ - ۱۰ پیش افتاد، اما در نهایت با عملکرد بهتر لهستان در سرویس، دو تیم در امتیاز ۱۳ - ۱۶ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.با شروع بازی ایران سعی در کاهش اختلاف داشت، اما لهستانی‌ها با درخشش کوبیاک در دفاع و حمله، حملات ایران را ناکام گذاشتند تا نهایت مانند ست اول، با اختلاف ۷ امتیازی، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست دوم بازی نیز شوند.

*ست سوم: ۱۶ - ۲۵ لهستان
در حالی که دریافت‌های ایران به وسیله سرویس‌های خوب بازیکنان لهستان از کار افتاده بود، اختلاف  به ۵ پوئن افزایش یافت تا کولاکوویچ در امتیاز ۱ - ۶ به سود لهستان، وقت استراحت بگیرد. نهایتا لهستان ۴ - ۸ وقت استراحت فنی اول را به دست آورد. با ورود دو تیم به زمین، لهستانی‌ها روند خوب خود در سرویس و دفاع را با درخشش بازیکنانی چون کلوس و لئون ادامه دادند تا ضمن افزایش اختلاف به ۸ پوئن، ۸ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کنند.با شروع مجدد بازی، اشتباهات فردی بازیکنان ایران از جمله یلی، در خط حمله بیشتر شد تا اختلاف به ۹ امتیاز افزایش یابد. لهستان با حفظ این اختلاف، ۱۶ - ۲۵ پیروز ست سوم شد تا در مجموع سه بر صفر برنده این دیدار شود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: والیبال