به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۸۹۹۹۹

خودکشی برای ازدواج‌هایِ سابقِ دخترِموردِ علاقه

گروه حوادث: شامگاه ۱۱ مهر گزارش آتش‌سوزی یک خودروی شاسی بلند در یکی از خیابان‌های شرق تهران به پلیس گزارش شد. به‌دنبال اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و به محض رسیدن ناگهان خودروی پژو پرشیایی را دیدند که با دیدن پلیس از محل فرار کرد.
خودکشی برای ازدواج‌هایِ سابقِ دخترِموردِ علاقه
راننده خودروی پژو هنگام فرار با یک خودروی ال 90 نیز تصادف کرد اما بی‌توجه به این تصادف به فرار ادامه داد.مأموران که در تعقیب خودروی پژو پرشیا بودند لحظاتی بعد متوجه شدند راننده که مرد جوانی بود ناگهان خودرو را نگه داشت و با عجله از پشت فرمان پایین آمد سپس به سمت پل رفت و خود را به پایین انداخت.با اعلام موضوع به اورژانس و کلانتری مشخص شد وی جان باخته است.در ادامه تحقیقات کارآگاهان برای بررسی بیشتر صاحب خودروی شاسی بلند را که زن جوانی به‌نام سیما بود شناسایی و احضار کردند. سیما در تحقیقات گفت: من در کار مد و لباس هستم و عکس‌های زیادی از خودم در صفحه اینستاگرامم می‌گذارم. همین مسأله باعث شد که دنبال‌کننده‌های صفحه‌ام زیاد شود. افراد زیادی برای درج آگهی‌های تبلیغاتی‌شان به سراغم می‌آیند. یکی از آنها سیاوش بود. همین پسر جوانی که خودروام را به آتش کشید و خودکشی کرد.

او ادامه داد: سیاوش برای درج آگهی در صفحه اینستاگرام به سراغم آمد و مقداری پول هم برای این کار به من داد. او در کار واردات پوشاک بود و می‌خواست لباس‌هایی را که از خارج می‌آورد در صفحه اینستاگرامم تبلیغ کنم. اما از آنجایی که متقاضیان درج آگهی زیاد بود وقت نکردم که آگهی سیاوش را منتشر کنم.تا اینکه کم کم رابطه من و سیاوش بیشتر شد و بعد از مدتی او به من پیشنهاد ازدواج داد. من هم که متوجه علاقه او به خودم شده بودم و می‌دانستم وضع مالی خوبی دارد سعی کردم با بهانه‌های مختلف از او پول بگیرم.

حتی برای خرید خودرو هم از او پول قرض گرفتم.البته من چندین بار ازدواج کرده بودم اما سیاوش از این موضوع خبر نداشت تا اینکه نمی‌دانم چه کسی این راز را برایش افشا کرد و بعد از آن روز مرا متهم به فریبکاری و اخاذی کرد. می‌گفت از من انتقام می‌گیرد و پول‌هایی را که در این مدت به من داده بود پس می‌گیرد. من هم که پول‌ها را خرج کرده بودم مدام امروز و فردا می‌کردم تا اینکه شب حادثه به مقابل خانه‌ام آمد. به من زنگ زد و گفت جواب خیانتم را می‌دهد بعد هم خودروام را به آتش کشید.با اظهارات زن جوان تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.
مرجع : ایران
برچسب ها: خودکشی