به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۱۹۰۰۴۱

بهترین درمان ریزش مو

بهترین درمان ریزش مو
 کاشت مو
 در دنیای امروز با توجه به اینکه علم پزشکی پیشرفت زیادی داشته است، دیگر هیچکس از نداشتن یا کمی مو رنج نمی برد. تنها راه درمان دائمی ریزش مو و طاسی، کاشت مو است که با در نظر گرفتن میزان بانک مو، الگو و میزان ریزش موی هر فرد در چندین مرحله انجام می‌شود. موهای پیوند زده شده مانند موی طبیعی رشد می‌کنند و به درمان‌های دیگر نیاز نیست.
 در حقیقت کاشت موی طبیعی، جابجا کردن ریشه مو از قسمت پشت سر یا بانک مو به محل‌هایی است که فاقد مو می‌باشند. در پیوند مو، گیرنده و دهنده، خود فرد است و از شخص دیگر گرفته نمی شود.
 
با توجه به اینکه تبلیغات زیادی در زمینه کاشت مو انجام می‌گردد و حساسیتی که کاشت مو در زیبایی افراد دارد، توصیه می‌شود حتما عمل پیوند موی طبیعی به وسیله افراد متخصص و حرفه ای پوست و مو انجام گردد. زیرا این افراد دارای دانش و شناخت کافی در زمینه کاشت مو هستند.
اگر به این نکته توجه نشود به دلیل اینکه نتایج حاصل شده از پیوند مو قابل برگشت نیست، می‌تواند در روحیه و اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی بگذارد. بنابراین کاشت مو باید با آگاهی کامل و صحیح انجام گردد و فرد تحت تاثیر تبلیغات نادرست و قیمت‌های غیر واقعی، سلامت خود را به خطر نیندازد.
 

کاشت ابرو
 افراد به دلایل گوناگون دچار ریزش یا کم پشتی ابرو هستند. این عوامل می‌تواند ناشی از عدم نگهداری و مراقبت صحیح، آسیب‌های فیزیکی، سوختگی، عوامل ژنتیکی و … باشد. تاتوی نامناسب نیز یکی از علت‌های ریزش ابرو در خانم‌هاست که موجب ریختن و از بین رفتن ابروها می‌گردد و غیر قابل برگشت است.
برای جبران ریزش ابرو، یک روش موثر و بی خطر، کاشت ابرو می‌باشد. در این روش برای ترمیم و پر پشت کردن ابرو، از موهای طبیعی که مقاومت زیادی در برابر ریزش دارند استفاده می‌گردد.
کاشت ابرو به دلیل اینکه پوست صورت خاصیت الاستیسیته بیشتری دارد، سخت تر است و نیاز به تجربه و مهارت بیشتری دارد. همچنین فولیکول‌های پیوندی باید در جهت خواب و رویش ابرو کاشته شوند و به همین علت، کاشت ابرو از حساسیت زیادی برخوردار است.
موهایی که برای پیوند ابرو استفاده می‌گردد از نواحی پشت گوش که دارای تارهای ظریف تر و نازک تر است برداشته می‌شود تا دقیقا مشابه ابروی طبیعی باشد.
 
کاشت ریش
 ریش و سبیل یکی از صفات ثانویه در آقایان است که از دوران بلوغ در صورت شروع به رشد می‌کند. معمولا همه آقایان دارای ریش هستند. اما ممکن است تعداد محدودی باشند که به علت‌های مختلف ریش کم پشت داشته یا فاقد آن باشند. یکی از راه‌های جبران این مشکل، کاشت ریش است. در این روش موی طبیعی از قسمت‌های مختلف سر یا بدن برداشته شده و در ناحیه رویش ریش کاشته می‌شود. 

یکی از راه‌های کاشت ریش، پیوند از ریش خود فرد است. اگر شخص متقاضی، ریش داشته باشد و فقط در بخش‌های کوچکی فاقد ریش باشد، نیاز نیست از نواحی دیگر سر یا بدن، برداشت مو انجام گردد بلکه از قسمت‌های پرپشت ریش، موهای مورد نیاز برای قسمت خالی انتخاب می‌شود.
اما اگر شخص، فاقد ریش باشد آنگاه موهای مورد نیاز از قسمت گردن، سینه و بخش‌های اطراف ریش برداشته شده و در محل مورد نظر پیوند زده می‌شود.
برای کاشت ریش بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تار مو نیاز است که افراد با توجه به تراکم ریش دلخواه خود تعداد آن را مشخص می‌کنند.


پیکر تراشی
 پیکر تراشی یک عمل زیبایی برای رهایی از چربی‌های اضافی ذخیره شده در بدن و روشی مناسب برای تغییر سایز است. این عمل به صورت سرپایی و در کلینیک‌های دارای مجوز انجام شده و به بیهوشی نیاز ندارد. در پیکر تراشی مقدار زیادی چربی از بدن خارج می‌شود و کاهش سایز در کمترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. پزشکانی که این عمل را انجام می‌دهند ادعا می‌کنند که پیکرتراشی سلولیت را از بین می‌برد و اثری طولانی مدت دارد. حذف چربی‌ها به صورت فیزیکی است و هیچ گونه درد یا خونریزی ندارد. پس از عمل به ۳ تا ۷ روز زمان نیاز است تا بدن ریکاوری شود.