کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کیانوش رستمی: تابع علی مرادی هستم

ایسنا , 23 مهر 1398 ساعت 13:40

گروه ورزشی: وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران گفت: من طبق توافق هایی که شده بود کار می‌کردم و اصلا بی نظمی کرده ام اما اکنون به هر نحوی علی مرادی صلاح بداند کار می‌کنم.


کیانوش رستمی درباره ی اینکه علی مرادی عنوان کرده او باید ر چارچوب فدراسیون قرار بگیرد، بیان کرد: من از گذشته تا به امروز هم تابع دستورات فدراسیون بودم و همان گونه که برای من برنامه ریزی کردند، جلو آمدند. من به دلیل آسیب دیدگی زانو در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ نتوانستم موفق باشم. پس از آن وزن ها  تغییر کرد و من هم برای اینکه بتوانم در المپیک ۲۰۲۰ برای کشورم افتخارآفرین باشم  مجبور شدم به دسته ۹۶ کیلوگرم بروم و کارم سخت شد چون باید ۱۱ کیلوگرم عضله سازی می کردم. خدا را شکر می کنم زودتر از آن چیزی که خودم فکر می کردم به شرایط و وزنه های خوبی رسیدم.او ادامه داد: من در تمرینات توانستم ۱۹۰ کیلوگرم یک ضرب، ۲۳۰ دوضرب بزنم آن هم با بدن پاک بزنم. من تابع دستورات علی مرادی هستم و احترام می گذارم. از دو سه سال گذشته براساس توافقاتی که در جلسات با فدراسیون، وزارت ورزش  و کمیته ملی المپیک انجام شد، جلو آمدم و بیشتر از حد خودم جلو نیامدم و هیچ بی نظمی و سر و صدایی نداشتم. همیشه صحبت هایی که داشتم در مورد  ورزشم و موفقیت های پیش رو بوده است.

 رستمی در مورد اینکه کارشناسان معتقد بودند در مسابقات جهانی می توانست کار را با وزنه های کمتر شروع کند، تاکید کرد: من با آمادگی بالایی در مسابقات جهانی  شرکت کردم. در پشت صحنه هر چیزی مربی من که برادرم بود می گفت، تابع دستورش بودم. من ۱۱ کیلوگرم زیر رکورد خودم کار را شروع کردم که به نظر خودم کم هم شروع کردم. من در مسابقه سه دقیقه  و هشت ثانیه در صحنه ماندم و این باعث شد بدنم سرد شود در غیر این صورت در مسابقات جهانی بهترین وزنه را می زدم و رکورد دنیا را می‌شکستم و طلای خوش رنگی برای ایران می گرفتم. این وظیفه من بود. البته این را هم بگویم فقط کیانوش رستمی باعث ایران نشد تیم ایران روی سکو نرود و وزنه بردار فوق سنگین هم حذف شد. من خودم خیلی ناراحت شدم که ایران عنوان دومی را به دست نیاورد. البته من قبل از مسابقه نمی‌دانستم باید حتما رکورد مجموع ثبت کنم تا امتیاز المپیک را بگیرم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که شاید چون همراه تیم ملی نبود در جریان این مسئله قرار نگرفته بود، تصریح کرد: شما به من بگویید چه کسی من و برادرم را برای مسابقات انتخاب کرد؟ چنین چیزی صحت ندارد. زیر نظر تیم ملی کار می کردم.او در مورد صحبت های علی مرادی مبنی براینکه رستمی خودش برادرش را به عنوان مربی انتخاب کرد، گفت: من از فدراسیون درخواست کردم مربی خارجی خوب بیاورد که قبول نکرد و تنها کسی که محرم رازم بود برادرم بود. او نمی توانست مربی حرفه ای باشد چون تمام موارد را نمی دانست و من  بخاطر اینکه مسیر قانونی را جلو برویم او را کنار خودم قرار دادم. او من را به ۱۹۰ یک ضرب  و ۲۳۰ دوضرب رساند. کیانوش رستمی باید چندین سال پیش خداحافظی می کرد اما الان باز هم می توانم با بهترین های دنیا رقابت کنم. رستمی در پایان گفت: از آقای مرادی تشکر می کنم. او پدر خانواده وزنه برداری است و هر به نحوی که او صلاح بداند  کار می کنم و تابع دستور فدراسیون هستم و اصلا دوست ندارم بی احترامی باشد. ما به هر نحوی باید به پدر خانواده احترام بگذارم.


کد مطلب: 190042

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/190042/کیانوش-رستمی-تابع-علی-مرادی-هستم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir