کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاغذ دیواری مدرن داماسک و میزان محبوبیت آن

26 مهر 1398 ساعت 9:42


گروه کسب و کار: اگر پیگیر خبرها و حاشیه‌های دکوراسیون داخلی روز دنیا در سایت‌هایی مانند  ال دکور باشید میدانید که اخیرا کاغذ دیواری داماسک در کشورهای اروپایی سر و صدای بسیار زیادی کرده‌اند و بسیار محبوب شده‌اند. عکس زیر یک نمونه از کاغذ دیواری‌های داماسک میباشد، آن را مشاهده کنید تا در ادامه بیشتر در مورد این کاغذ دیواری زیبا صحبت نماییم.



قطعا این تصویر برای شما تازگی ندارد، درست است که این کاغذ دیواری‌ها به تازگی وارد ایران و دکوراسیون داخلی منزل شده‌اند اما طرح‌های منبت کاری ما ایرانیان تشابه بسیاری زیادی به این طرح‌ها دارد‌. بیایید یک طرح منبت کاری را هم به اتفاق مشاهده نماییم‌.


 
همانطور که میبینید طرح‌های اینچنینی از قدیم در فرهنگ ایرانیان بوده است و اگر گچ بری سازه‌های باستانی ایرانیان را مشاهده نمایید به وفور این مدل طرح‌ها را مشاهده مینمایید‌. اما آنچیز که پیداست این کاغذ دیواری‌ها به تازگی در میان اروپاییان محبوب شده است به شکلی که در هفته‌های اخیر فروش فوق العاده زیادی را تجربه کرده است‌. خرید‌های اعلام شده در وبسایت فروش کاغذ دیواری داماسک به آدرس DIY.COM بیانگر این واقعیت بوده است.
اما به راستی کاغذ دیواری‌های داماسک چه چیزی دارند و چه حسی را افراد یک مکان میدهند که آنقدر محبوب شده‌اند ؟ از کاغذ دیواری‌های داماسک در چه فضاهایی میتوان استفاده نمود ؟
یک نکته بسیار جالب این است که میتوان از این کاغذ دیواری‌ها در همه فضاها استفاده نمود، یعنی محدودیتی برای استفاده از این کاغذ دیواری‌ها وجود ندارد‌. شما میتوانید کاغذ دیواری‌های داماسک را در محیط‌های اداری، خانه، آشپرخانه و اتاق خواب استفاده نمایید‌. اما به راستی حس حاصل از این کاغذ دیواری چیست ؟
کاغذ دیواری داماسک حس شیک بودن به سبک کلاسیک را به محیط خانه میدهد ازین رو از آن میتوان در تمام فضاها استفاده کرد‌. استفاده معمول این کاغذ دیواری‌ها در اتاق پذیرایی و پست میز تلویزیون میباشد، گاهی هم از این کاغذ دیواری‌ها برای مشخص کردن یک تک دیوار استفاده میشود که جلوه مینیمال و زیبایی را به آن دیوار میدهد‌.
اگر به دنبال یک حس کلاسیک و شیک در خانه خود میگردید بدون شک کاغذ دیواری‌های داماسک یک انتخاب عالی برای شما میباشد.
 


کد مطلب: 190160

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/190160/کاغذ-دیواری-مدرن-داماسک-میزان-محبوبیت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir