کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جاموبایلی تبلیغاتی زانکو

28 مهر 1398 ساعت 10:56


گروه کسب و کار: جاموبایلی تبلیغاتی یا استند نگهدارنده موبایل وسلیه ای برای نگهداری اصولی از گوشی موبایل شما بر روی میز کار یا میز مطالعه یا هرجای مسطح دیگری می‌باشد. این پایه نگهدارنده موبایل از جنس فلز سخت با طراحی اصولی و دینامیک قابلیت نگهداری انواع گوشی و تبلت را دارا می‌باشد. محصول فوق دارای وزنی مناسب می‌باشد که باعث جلوگیری از تکان خوردن‌های ناگهانی و افتادن گوشی شما خواهد شد. پایه این استند موبایل دارای ۴ پد ابری می‌باشد که قابلیت استفاده از جاموبایلی را بر روی سطوح لغزنده و حساس راحت و ایمن می‌نماید.

۲ بازوی نگهدارنده گوشی بر روی جاموبایلی زانکو در عین اینکه به خوبی گوشی شما را مهار میکند قابلیت استفاده از صفحه تاچ را نیز فراهم می‌نماید. یکی دیگر از مزیت‌های اصلی این محصول قابلیت اتصال گوشی به کابل شارژ در حالت قرارگیری عمودی می‌باشد. صفحه نگهدارنده پشت محصول دارای پد محافظ ضرب گیر و تکیه گاه جهت محافظت از سطح پشت گوشی شما می‌باشد.
جاموبایلی فوق با توجه به طراحی صورت گرفته بسیار کارآمد می‌باشد. این محصول در رنگ بندی مشکی، طوسی و سفید، قرمز، آبی و سایر رنگ‌ها قابل تهیه و سفارش می‌باشد.

جاموبایلی تبلیغاتی
این محصول را میتوانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارامد و مورد استفاده و یک محصول تبلیغاتی با قیمت ارزان و طول مدت استفاده همیشگی به دوستان و مشتریان خود هدیه دهید.

قابلیت چاپ لوگو بر روی جاموبایلی
مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو می‌تواند لوگو شما را بر روی محصول فوق به صورت حکاکی درج نماید که این مدل از چاپ به صورت همیشگی و دائمی بر روی محصول باقی خواهد ماند.

قابلیت شارژ شدن موبایل در هنگام قرار گیری روی جاموبایلی
در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که فضای کافی در طراحی این محصول در نظرگرفته شده است تا کابل شارژ به گوشی شما بدون هیچگونه مزاحمتی متصل شود .

طراحی اصولی جاموبایلی
در طراحی جا موبایلی زانکو پایه‌های نگهدارنده به گونه ای ایجاد شده اند که مانع استفاده شما از صفحه گوشی یا دکمه‌های پائینی گوشی شما نشوند

پایداری بیشتر و جلوگیری از جابجایی جاموبایلی
با استفاده از پد ضرب گیر و محافظ در زیر جاموبایلی فوق‌، پایه موبایل روی سطح میز به خوبی ایستایی خود را حفظ می‌کند. و با برخورد‌هایی ناگهانی به دست یا وسایل به راحتی جابجا نمی‌شود.

قابلیت تولید جاموبایلی در رنگ‌های سفارشی
جاموبایلی مدل زانکو قابلیت تولید با رنگ‌های سفارشی شما در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد را دارا می‌باشد. این محصول را می‌توانید با رنگ سازمانی خود به مشتریان بالقوه بعنوان یک هدیه تبلیغاتی نفیس و پرکاربرد ارائه کنید.

فضای میز کار خود را مدیریت کنید
با استفاده از جاموبایلی زانکو فضای میز خود را مدیریت نموده و از رها شدن گوشی خود در هر جایی یا روی میز کار جلوگیری کنید، طبیعتا هنگامی که گوشی موبایل شما محل نگهداری مناسبی نداشته باشد با گذشت زمان امکان آسیب رسیدن و ایجاد خط و خش‌های متعدد بر روی سطح آن بیشتر خواهد شد.

پد محافظ پشت گوشی
این محصول دارای پد محافظ و نگهدارنده پشت گوشی موبایل شما می‌باشد.

قابلیت نگهداری از انواع ابعاد مختلف گوشی

شما مخاطبان مرتبط با کسب و کار خود را در نمایشگاه و یا هر سمینار تبلیغاتی دیگری می‌بینید، ارتباط خوبی با انها برقرار می‌کنید. استفاده از وسایل و هدایای تبلیغاتی که می‌تواند شما و کسب و کار شما را به یاد او بیاورد می‌تواند تاثیر زیادی بر روی فروش شما بگذارد. اگر هدیه تبلیغاتی مناسبی را انتخاب کنید می‌توانید تاثیر آن را به وضوح مشاهده کنید. در این مقاله به بررسی بهترین هدایای تبلیغاتی خواهیم پرداخت.
برای انتخاب هدایا مورد نظر خود با ما همراه باشید.البته که کسب و کارهای مختلف، مشتریان مختلف و هدایای مختلفی را طلب می‌کند اما برخی از محبوبترین هدایا در بین اکثر کسب و کار‌ها می‌تواند مشترک باشد. از جمله آنها به موارد دسته بندی شده زیر می‌توان اشاره کرد.

یکی از پرکاربرد ترین وسایل مورد استفاده در صنعت تکنولوژی، لوازم جانبی موبایل هستند. اگر به افراد مختلفی که در سطح شهر در حال رفت و امد هستند نگاه کنید، اکثر آنها حتما یک گوشی در دست دارند. این مسئله تنها به خیابان‌ها خلاصه نمیشود، عده زیادی از افراد هنگام کار یا استراحت در حال استفاده از تلفن همراه یا موبایل خود هستند.از همین رو می‌توان جاموبایلی تبلیغاتی را به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی که همواره با مشتریان شما است در نظر گرفت.


کد مطلب: 190346

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/190346/جاموبایلی-تبلیغاتی-زانکو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir