به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۹۰۴۵۱

آنجلینا جولی سر جوکر را برید

گروه فرهنگ و هنر: پس از دو هفته یکه‌تازی فیلم "جوکر" در گیشه سینمای آمریکا، "مالیفیسنت" با هنرنمایی آنجلینا جولی با شکست اثر تاد فیلپیس صدرنشین گیشه می‌شود.
آنجلینا جولی سر جوکر را برید
فیلم سینمایی جدید کمپانی دیزنی به نام "مالیفیسنت: سردسته اهریمنان" سهمی ۱۲.۵ میلیون دلاری از فروش بلیت های روز جمعه گیشه هالیوود داشت تا به این ترتیب کمپانی دیزنی شانس حضور در صدر گیشه پایان هفته را داشته باشد.اگر پیش بینی‌های اعلام شده تحقق پیدا کند، این فیلم سینمایی که آنجلینا جولی نقش اول آن را بازی کرده، در این هفته با ۳۸ میلیون دلار کار خود را آغاز می‌کند. این مقدار فروش اگرچه کمتر از نسخه نخست آن است، اما کافیست تا فیلم سینمایی "جوکر" و همچنین فیلم تازه اکران شده "سرزمین زامبی" را پشت سر بگذارد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت نخست این فیلم سینمایی که در سال ۲۰۱۴ با نام "مالیفیسنت" منتشر شد، افتتاحیه‌ای ۶۹ میلیون دلاری داشت و موفق شد فروش جهانی خود را نیز به ۷۵۰ میلیون برساند.

فیلم سینمایی "سرزمین زامبی: ضربه دوم" نیز به رقابت خود برای رتبه دوم با فیلم سه هفته اکران شده "جوکر" ادامه می‌دهد. "سرزمین زامبی" روز جمعه ۱۰ میلیون فروش کرد که ۲ میلیون دلار بیشتر از جوکر بود، اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در نهایت رتبه سوم به این فیلم خواهد رسید و پشت سر "جوکر" قرار می‌گیرد.قسمت اول سرزمین زامبی یک دهه قبل اکران شد و با ۲۴ میلیون کار خود را شروع کرد و تنها ۷۶ میلیون در گیشه داخلی فروش داشت. وودی هارلسون جسی هایزنبرگ، آبیگل برزلین و اما استون همگی برای نقش آفرینی در این دنباله بازگشته اند.جوکر ۸ میلیون دلار در روز جمعه فروش کرد و تا پایان هفته تا ۳۰ میلیون دلار بلیت فروشی خواهد داشت. با این مقدار فروش داخلی فیلم به ۲۲۶ میلیون دلار تنها در ۱۷ روز می‌رسد."مرد ماه جوزا" و "خانواده آدامز" دو فیلم دیگر گیشه این هفته هستند که به ترتیب ۴ و ۲.۳ میلیون دلار در روز جمعه فروش داشتند که با ۱۴ و ۸ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی گیشه قرار می‌گیرند.
مرجع : ایران آرت
برچسب ها: سینمای جهان