به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۹۰۴۷۹

صنایع شیشه وی گلس، بهترین ارائه‌دهنده انواع شیشه و آینه‌

صنایع شیشه وی گلس، بهترین ارائه‌دهنده انواع شیشه و آینه‌
گروه کسب و کار: این روزها برخلاف گذشته، طراحی دکوراسیون داخلی برای اکثر مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است. به گونه‌ای که اکثر خانم‌های خانه‌دار به این فکر هستند که چگونه دکوراسیون داخلی خود را طراحی کنند که بتوانند توجه تمامی میهمانان خود را به دکوراسیون منزلشان جذب کنند؟

اگر شما هم به دنبال این هستید که دکوراسیون داخلی منزل خود را به شکل منحصربه‌فردی طراحی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از شیشه رنگی و آینه‌کاری برای طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. همانطور که می‌دانید شیشه رنگی و آینه‌کاری از گذشته تاکنون در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند البته در گذشته به شکل سنتی با طرح‌های پیچیده هندسی همراه بودند و اکنون که طراحی دکوراسیون روز به روز به سمت مدرن شدن در حال حرکت است به شیوه مدرن در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم‌ترین مزیتی که شیشه رنگی و آینه‌کاری در طراحی دکوراسیون داخلی دارند این است که می‌توان از آن‌ها در تمامی بخش‌های خانه از اتاق نشیمن گرفته تا سرویس بهداشتی، راه‌پله و ورودی خانه استفاده کرد.

اگر شما هم دوست دارید برای داشتن یک دکوراسیون منحصربه‌فرد از شیشه رنگی و آینه‌کاری در منزل خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت صنایع شیشه وی گلس بزنید و از محصولات این مجموعه دیدن کنید. صنایع شیشه وی گلس یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده انواع شیشه و آینه است که با برخوردار بودن از پرسنلی مجرب و متخصص، بهترین و باکیفیت‌ترین شیشه‌ها و آینه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه شما را بیشتر با نقش شیشه رنگی و آینه‌کاری در طراحی دکوراسیون آشنا خواهیم کرد.

آینه کاری

آینه‌کاری یکی از قدیمی‌ترین روش‌های معماری در بین ما ایرانی‌ها است که از دیرباز تاکنون مهمان خانه‌های ما بوده است. البته در گذشته کاربرد اصلی آینه کاری در امام‌زاده‌ها و مساجد بوده است. اما امروزه به این دلیل که پای آینه‌کاری مدرن به طراحی دکوراسیون داخلی باز شده است مردم زیادی از آن برای طراحی منحصربه‌فرد دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنند. استفاده از آینه‌کاری دو حسن بزرگ دارد، اول از همه موجب می‌شود که دکوراسیون منزل شما جلوه خاص و بی‌نظیری به خودش بگیرد و از طرفی نور زیادی را در محیط منزل شما منعکس می‌کند از این‌رو روشنایی محیط منزل شما چندین برابر می‌کند. علاوه‌بر تمامی این‌ها هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از آینه‌کاری وجود ندارد به گونه‌ای که می‌توانید در بخش‌های مختلف خانه خود از سرویس بهداشتی گرفته تا اتاق‌های نشیمن و خواب از آن استفاده کنید.

•    انواع آینه کاری
همانطور که اشاره کردیم در گذشته از آینه‌کاری سنتی استفاده می‌کردند و با گذشت زمان که طراحی دکوراسیون به سمت مدرن شدن حرکت کرد، آینه‌کاری نیز به شیوه مدرن در طراحی دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه بیشتر شما را با آینه‌کاری سنتی و مدرن آشنا خواهیم کرد.

o       آینه کاری سنتی
آینه‌کاری سنتی شامل برش‌ دادن آینه‌ به صورت اشکال هندسی پیچیده است که در حال حاضر بیشتر در امام‌زاده‌ها و مساجد به همراه گچ‌بری‌های ماهرانه و زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

o       آینه کاری مدرن
آینه‌کاری مدرن برخلاف آینه‌کاری سنتی شامل برش دادن آینه به صورت اشکال هندسی کاملا ساده است که در طراحی دکوراسیون داخلی به شیوه مدرن کاربرد بسیاری دارد. در ادامه با کاربرد آینه‌کاری در طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا خواهید شد.

• کاربرد آینه کاری در طراحی دکوراسیون داخلی
o       ورودی خانه
مهم‌ترین بخش خانه، ورودی آن است چراکه اولین بخش از خانه است که در معرض دید هر شخصی که وارد خانه می‌شود قرار می‌گیرد. از این‌رو مهمانان شما بلافاصله پس از وارد شدن به منزل شما می‌توانند با دیدن ورودی خانه، طراحی دکوراسیون کل خانه شما را قضاوت کنند. بنابراین برای زیباتر دیده شدن ورودی خانه خود می‌توانید از آینه‌کاری مدرن در آن استفاده کنید تا مهمانان شما به محض وارد شدن به خانه شما مجذوب شوند.

o       اتاق نشیمن
یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های خانه که حرف اول را در طراحی دکوراسیون داخلی می‌زند، اتاق نشیمن است. چراکه اتاق نشیمن بخشی است که اعضای خانواده و مهمان‌ها زمان زیادی را در آن می‌گذارنند از این‌رو طراحی دکوراسیون آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. بنابراین می‌توانید با استفاده از آینه‌کاری در این بخش نظر همه را به دکوراسیون منزل خود جذب کنید.

o       سرویس بهداشتی
خانم‌های خانه‌دار بیشتر به طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن که مهمان‌ها مدت زمان بیشتری را در آن سپری می‌کنند اهمیت می‌دهند. از این‌رو است که از بخش‌های دیگر خانه مانند سرویس بهداشتی به کل غافل می‌شوند. درصورتی که شما می‌توانید با استفاده از آینه‌کاری جلوه فوق‌العاده‌ای به سرویس بهداشتی خود بدهید.

شیشه رنگی
یکی دیگر از متریال‌هایی که از گذشته تاکنون در طراحی دکوراسیون کاربرد داشته است شیشه رنگی است. شیشه رنگی نه تنها زیبایی و جلوه خاصی به محیط منزل شما می‌دهد بلکه منزل شما را از محیطی بی‌روح به محیطی کاملا شاد با رنگ‌های مختلف تغییر می‌دهد. شیشه رنگی نیز مانند آینه‌کاری در تمامی بخش‌های خانه کاربرد دارد اما بهترین جایی که می‌توان از آن استفاده کرد در قاب پنجره است چراکه با عبور نور آفتاب از آن‌هاله‌ای از رنگ‌های مختلف در محیط خانه منعکس می‌شود که جلوه فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.



اگر به شیشه رنگی، آینه‌کاری و نقش آن‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات صنایع شیشه وی گلس دیدن کنید و باکیفیت‌ترین و زیباترین شیشه‌های رنگی را از این مجموعه خریداری کنید. گروه وی گلس با برخوردار بودن از کادری مجرب و متخصص بهترین و باکیفیت‌ترین شیشه‌ها و آینه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. آدرس دقیق و شماره‌ تماس این مجموعه به شرح زیر است:
آدرس: دلاوران، تکاوران شمالی، سی متری دوم شرقی، پلاک 338
شماره تماس: 09126049208